شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10057 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۰ |
224 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، رامین ربیعی شامگاه شنبه در نشست توجیهی برنامه جامع کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار استان البرز که  با حضور کارکنان  سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان ، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق اصناف، اتحادیه ها و بسیح اصناف برگزار شد ، افزود: برای تحقق اهداف دولت در حوزه تنظیم بازار و با […]

به گزارش ایرنا، رامین ربیعی شامگاه شنبه در نشست توجیهی برنامه جامع کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار استان البرز که  با حضور کارکنان  سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان ، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق اصناف، اتحادیه ها و بسیح اصناف برگزار شد ، افزود: برای تحقق اهداف دولت در حوزه تنظیم بازار و با مشارکت همه عوامل موثر در این حوزه، تمامی ظرفیت های نظارتی در جهت کنترل بازار استان را فعال خواهیم کرد. 
وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت ها در سطح عرضه و برخورد با هرگونه تخلف صنفی از روز یکشنبه در قالب مانور نظارتی و بازرسی، تمامی صنوف در سطح استان عملیاتی می شود. 
ربیعی گفت:  در این برنامه نظارتی ویژه، بیش از ۱۰۰ اکیپ ۲ نفره بازرسی با مشارکت بازرسان اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف، همه صنوف فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهند داد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد. 
رییس صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: این مانور از ساعت ۹ صبح یکشنبه هجدهم اردیبهشت در مرکز استان و شهرستان های تابعه اجرا می شود. 
ربیعی در پایان از تمام شهروندان استان البرز درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و  عدم درج قیمت مراتب را با شماره گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند.
استان البرز ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!