جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10067 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۱ |
80 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، پس از عملیات هفته گذشته در «العاد» در فلسطین اشغالی که طی آن سه صهیونیست کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند «ایتمار بن جبیر» از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را عامل اصلی به راه افتادن […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، پس از عملیات هفته گذشته در «العاد» در فلسطین اشغالی که طی آن سه صهیونیست کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند «ایتمار بن جبیر» از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را عامل اصلی به راه افتادن موج عملیات‌های مقاومتی اخیر خواند و مدعی شد، باید منزل السنوار در غزه با بمب هدف قرار بگیرد.

در پی این تهدید به ترور، حماس شنبه شب (دیشب) در اعلام همبستگی و حمایت از السنوار، یک راهپیمایی در خانیونس به سمت منزل وی ترتیب داد.

 

بر اساس گزارش «سما»، گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه‌ای هشدار دادند، تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور یحیی السنوار یا هر کدام از فرماندهان مقاومت در داخل و خارج، دری از درهای جهنم را به روی این رژیم باز خواهد کرد.

این گروه‌ها افزودند، ارتکاب اینگونه حماقت‌ها پایه‌های رژیم بحران‌زده صهیونیستی را که در سردرگمی و آشفتگی آشکار به سر می‌برد، متزلزل خواهد کرد.

حماس

«مشیر المصری» از اعضای ارشد حماس در راهپیمایی دیشب گفت، سران رژیم صهیونیستی در صورت اقدام به ترور یحیی السنوار یا هر فرمانده مقاومت، باید آینده خود را فدای این اقدام کنند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی افزود: شعار ما پیروزی یا شهادت است، به راه رهبران خود ادامه می‌دهیم و به تهدیدهای این رژیم اشغالگر غاصب اهمیتی نمی‌دهیم.

المصری ادامه داد، «سیف القدس» (اشاره به نبرد ماه می گذشته) هنوز غلاف نشده و این نبرد در مقابل جهنمی که در انتشار دشمن صهیونیستی است تنها مانند یک تفریح بود.

 

جهاد اسلامی

«خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی هم گفت، تهدید به ترور یحیی السنوار، تهدید به ترور همه مردم فلسطین است.

وی افزود، هرگونه آسیبی به السنوار به معنای منفجر شدن آتش‌فشان خشم فلسطینی‌هاست و دشمن صهیونیستی باید خوب فکر کند و محاسبات را در نظر بگیرد.

در همین ارتباط، دیروز ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) نسبت به هر گونه تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت هشدار داد.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوعبیده گزارش داد، با توجه به «تهدیدهای دشمن ترسو، ما به دشمن و سران شکست خورده آن هشدار می‌دهیم که ضربه زدن به برادر مجاهد، یحیی السنوار یا هر کدام از رهبران مقاومت، به منزله اعلام زلزله در منطقه است».

م

 


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!