چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10143 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ |
87 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (۱۸ اردیبهشت) مجلس، اظهار داشت: هدف مشترک دولت و مجلس حفظ و افزایش قدرت خرید مردم در کالاهای اساسی است. وی افزود: اساس انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مردم هستند پس نباید در انجام هر کاری مردم […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (۱۸ اردیبهشت) مجلس، اظهار داشت: هدف مشترک دولت و مجلس حفظ و افزایش قدرت خرید مردم در کالاهای اساسی است.

وی افزود: اساس انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مردم هستند پس نباید در انجام هر کاری مردم را نامحرم بدانیم؛ زیرا همین مردم در هر کجا پا به کار نظام بودند.

رئیس مجلس گفت: از این رو هر اقدامی که مستقیماً با زندگی و سفره مردم سر کار دارد می بایست با گفتگو با مردم انجام گیرد؛ زیرا اگر بدون گفتگو با مردم صورت گیرد زندگی آنها دچار شوک می شود.

قالیباف تصریح کرد: صحبت کردن و مشورت کردن با مردم باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد همچنین در هر اقدامی باید نظرات صنوف مختلف در آن رابطه پرسیده شود پس یکی از مهمترین و اولویت دار ترین کارهای مسئولان مرتب سخن گفتن با مردم است.

وی با اشاره به ارز ۴۲۰۰ تومانی، تاکید کرد: دولت و مجلس اصلاً قصد حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را ندارد و این که بیان می شود دولت و مجلس قصد حذف ارز ترجیحی را دارند کاملا اشتباه است. بلکه هدف از این کار ساماندهی به پرداخت نظام یارانه کشور است. یعنی به جای آنکه یارانه‌ای در ابتدا به نهادها تعلق بگیرد یارانه ها را مستقیماً به دست مردم می رسانیم.

رئیس مجلس در پایان بیان داشت: تمام اقدامات مجلس و دولت در راستای آرامش در سفره مردم است پس هر اقدامی انجام می گیرد باید در راستای آرامش مردم اتفاق بیفتد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!