جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10211 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ |
235 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

 حمیدرضا ایزدی روز یکشنبه با بیان اینکه این انبار توسط فردی که خود را به عنوان نماینده پخش مواد غذایی معرفی کرد اما هیچ گونه مجوز فعالیت نیز نداشت اجاره شده بود، افزود: پس از بررسی‌ مشخص شد این فرد  به صورت دلالی اقدام به خرید و فروش انواع مواد غذایی می‌کند. رییس سازمان صنعت […]

 حمیدرضا ایزدی روز یکشنبه با بیان اینکه این انبار توسط فردی که خود را به عنوان نماینده پخش مواد غذایی معرفی کرد اما هیچ گونه مجوز فعالیت نیز نداشت اجاره شده بود، افزود: پس از بررسی‌ مشخص شد این فرد  به صورت دلالی اقدام به خرید و فروش انواع مواد غذایی می‌کند.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس  ادامه داد: بنا بر اعلام فرد محتکر، کالاها طی ۱۰ روز گذشته خریداری و انبار  شده بود.
ایزدی اضافه کرد: پس از استعلام انجام شده مشخص شد که انبار مورد نظر در سامانه جامع انبارها ثبت نبوده و این فرد نیز فاقد کد نقش تجاری در سامانه جامع تجارت است، در نهایت کل کالاها به منزله احتکار صورتجلسه شد.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در این انبار انواع ماکارونی به میزان تقریبی ۷۰ هزار کیلوگرم کشف و پرونده تخلف احتکار به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل شد.
 ایزدی گفت: تعداد ۷۷ کارتن پودر شربت و اسمارتیز خارجی که فاقد هرگونه مجوز واردات قانونی بوده نیز کشف شد که کالاهای مذکور نیز با احتمال  قاچاق صورتجلسه گردید و ارزش ریالی کالاهای یاد شده نیز حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد گردید، که پس از بررسی‌های تکمیلی پرونده قاچاق نیز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.
او گفت: طی هماهنگی با معاونت اجرایی تعزیرات حکومتی مقرر گردید کلیه اقلام صورتجلسه پس از صدور دستور قضایی بین شهروندان به نرخ رسمی توزیع شود.
ایزدی گفت: از همه شهروندان  تقاضامندیم هرگونه نگهداری کالای مشکوک به احتکار  را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت و ۱۱۴ سپاه فجر استان فارس در میان بگذارند.
شایعاتی درباره گران شدن وکم یاب شدن روغن و ماکارونی در فضای مجازی شکل گرفته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!