جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10287 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ |
76 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به شرایط اقتصادی روز کشور اظهار داشت: انتظار می‌رفت رشد روزافزون گرانی‌ها با روی کار آمدن دولت جدید کنترل می‌شد اما عدم تغییر مدیران ناتوان […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به شرایط اقتصادی روز کشور اظهار داشت: انتظار می‌رفت رشد روزافزون گرانی‌ها با روی کار آمدن دولت جدید کنترل می‌شد اما عدم تغییر مدیران ناتوان منجر به نارضایتی در بخش‌های مختلف جامعه شده است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت نان اعم از سنتی و صنعتی به هر بهانه‌ای از جمله قاچاق آن به کشورهای همسایه توجیه مناسبی نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: شما در آذرماه ۱۴۰۰ و در صحن مجلس در خصوص بودجه به کنترل قیمت‌ها و تثبیت اقتصاد اشاره کردید؛ امروز سؤال این است که آیا مسیر درست انتخاب شده و آیا مدیران اجرایی توان کنترل قیمت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته‌اند.

گودرزوند چگینی ادامه داد: در شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت هزینه‌ها هر روز بیشتر از قبل می‌شود؛ آیا این شرکت‌ها از دایره دولت خارج شده‌اند؟

وی همچنین با بیان اینکه اقتصاد دستوری درست نمی‌شود، به وضعیت خودروسازی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت‌های خودروسازی هیچ گونه منافع ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اهداف خود ندیده‌اند؛ چرا عده‌ای حاضر به رقابتی کردن صنایع خودروسازی نیستند آن هم با وجود نارضایتی مردم و رهبری.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قرار بود قیمت کالاها بیش از ۱۰ درصد افزایش نیابد؛ آیا در بودجه ۱۴۰۱ مصوب نشد که قیمت کالاهای اساسی به میزان قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد؟

گودرزوند گفت: مدیران ناتوان کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ به جایی رسانده‌اند که حتی پروژه‌های دولت قبل را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تعطیل کرده‌اند؛ انتظار این است که وزرا و مدیران نیز همپای رئیس جمهور شبانه‌روز پیگیر حل مشکلات باشند.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه اتهام‌زنی به رئیس مجلس در شأن نمایندگان نیست، عنوان کرد: مسائل باندی و گروهی در رسانه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نام کلیت مجلس ثبت نکنیم و خودزنی نکنیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!