جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10289 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ |
73 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان و اروندکنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: یادتان هست که در ماجرای گرانی بنزین که شما رئیس قوه قضائیه بودید، به طور ضمنی از نحوه اجرای […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان و اروندکنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: یادتان هست که در ماجرای گرانی بنزین که شما رئیس قوه قضائیه بودید، به طور ضمنی از نحوه اجرای این تصمیم انتقاد کردید و تاکید کردید تشریح دلایل این تصمیم برای مردم به صورت شفاف ضروری است؟

وی ادامه داد: حالا سه سال از آن تاریخ گذشته و دولت مردمی در ماجرای گرانی آرد کاری مشابه آن ایام انجام داده است و لازم است به مردم توضیح داده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم نیازمند بازنگری و تعویض است؛ برخی مدیران تحت امر رئیس جمهور می‌گویند آرد با همان دلیل گرانی سوخت یعنی قاچاق گران شده است.

محفوظی ادامه داد: آیا لنگرگاه و بنادر دست مردم است یا در دست آقازداده‌های فالوده‌خور؟ آیا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دست ریاست جمهوری است یا دست مردم؟

وی در ادامه به برخی مشکلات شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: هنوز غبار ویرانی‌های جنگ تحمیلی از آبادان زدوده نشده که غبار آلودگی هوا نفس این مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ بریده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زیرساخت‌های نابودشده، بیکاری فزاینده، فقر و مشکلات معیشتی و معابر ناسالم وضعیت رقت‌انگیزی برای آبادان رقم زده است.

وی تصریح کرد: آبادانی که یک روز دروازه ورود مدرنیته به کشور و شهر اولین‌ها بود، حال امروزش تعریفی ندارد و آخرین امید آن به این دولت و رئیس جمهور است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!