جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10746 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ |
102 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، سه‌ روز از انجام عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «إلعاد» در نزدیکی تل‌آویو می‌گذرد و نظامیان صهیونیست همچنان در جستجوی عاملان این عملیات هستند. عملیاتی که طی آن  سه صهیونیست کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شدند. به نوشته «فلسطین الیوم»، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست، […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، سه‌ روز از انجام عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «إلعاد» در نزدیکی تل‌آویو می‌گذرد و نظامیان صهیونیست همچنان در جستجوی عاملان این عملیات هستند. عملیاتی که طی آن  سه صهیونیست کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

به نوشته «فلسطین الیوم»، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست، صبح امروز (یکشنبه، ۸ می)، نیز نظامیان صهیونیست با یورش به خانه‌ای در شهرکی در شرق تل آویو، نتوانستند عاملان این عملیات را بیابند.

به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، مخابره یک گزارش کذب مبنی بر این‌که دو عرب با لباس مبدل «حریدیم» در داخل یکی از خانه‌های این شهرک به سر می‌برند، موجب شد تا نظامیان صهیونیست به این منزل حمله کنند اما معلوم شد که منزل مذکور خالی است.

بر اساس این گزارش، صبح زود امروز شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس صهیونیستی، در محل گزارش شده حاضر شدند و منزل را محاصره کردند و با پرتاب منور در آسمان منطقه، تلاش کردند تا ایجاد رعب کنند اما در نهایت با دستان خالی از این شهرک صهیونیست‌نشین خارج شدند.

پنجشنبه پیش بود که طی یک عملیات مقاومتی که با چاقو و تیراندازی صورت گرفت، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند. پس از آن بود که شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل، مامور یافتن عاملان این عملیات شدند اما هنوز موفق به یافتن آن‌ها نشده‌اند.

م


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!