جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10772 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ |
91 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دستگیری عاملان عملیات «إلعاد» که به کشته شدن سه صهیونیست و زخمی شدن چند تن دیگر از آن‌ها شد، خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های اسرائیلی از بازداشت دو فلسطینی عامل عملیات شهرک العاد خبر دادند. سخنان مبارز فلسطینی در لحظه دستگیریدر […]

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دستگیری عاملان عملیات «إلعاد» که به کشته شدن سه صهیونیست و زخمی شدن چند تن دیگر از آن‌ها شد، خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های اسرائیلی از بازداشت دو فلسطینی عامل عملیات شهرک العاد خبر دادند.

سخنان مبارز فلسطینی در لحظه دستگیریدر این فیلم اسعد یوسف الرفاعی جوان ۲۰ ساله فلسطینی بدون ترس و با اعتماد به نفس کامل خود را از اهالی روستای الرمانه در غرب جنین معرفی می‌کند و بی واهمه می‌گوید که شهروندان اشغالگر را در العاد هدف قرار داده است.

الرمانه معروف به درختان زیتون پرثمر و زیبایی است که بسیاری از آن به دست اشغالگران قطع گردید و زمین‌های غرب این روستا جزو اراضی اشغالی ۱۹۴۸ است.وقتی اشغالگران زمین‌های آباء و اجدادی فلسطینیان را غصب، درختان آنان را قطع، مردمشان را می‌کشند و به مسجد الاقصای آن‌ها تعرض می‌کنند آیا پاسخی جز این از نسل‌های جدید آنان انتظار دارند؟
پنجشنبه پیش بود که طی یک عملیات مقاومتی که با چاقو صورت گرفت، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند. پس از آن بود که شمار زیادی از نیرو‌های ارتش و پلیس اسرائیل، مامور یافتن عاملان این عملیات شدند.این عملیات قهرمانانه، همزمان با جشن‌های رژیم صهیونیستی برای هفتاد و چهارمین سالگرد اشغال فلسطین و از سرگیری حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی صورت گرفت تا شمار کشته‌های صهیونیست‌ها از ماه مارس تا این تاریخ به ۲۰ نفر برسد.شهرک إلعاد در جنوب رأس العین و شهرک مجدل الصادق و ۲۵ کیلومتری شرق تل آویو قرار دارد که به مرز‌های کرانه باختری نزدیک است و در طرف مقابل شهرک «دیربلوط» واقع است.ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی پیش اعلام کرد که موفق شده پس از چندین روز تعقیب و جستجو، عاملان این عملیات را در نزدیکی منطقه «رأس العین» در فلسطین اشغالی دستگیر کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!