جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10790 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ |
91 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه موشک‌های دوربرد موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این نشانه اقتدار ماست که آمریکایی‌ها از عین‌الاسد و کشور‌های دیگر منطقه در حال فرار هستند. به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش […]

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه موشک‌های دوربرد موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این نشانه اقتدار ماست که آمریکایی‌ها از عین‌الاسد و کشور‌های دیگر منطقه در حال فرار هستند.

موشک‌های دوربرد موجب اقتدار نظام استبه گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پنجمین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: باید جایگاه ولایت فقیه در بین آحاد کارکنان ارتش تبیین و بیان شود که ولایت فقیه در قرآن و در نزد خدا و ائمه معصومین (ع)، چه جایگاهی دارد.

وی ادامه داد: وظیفه رهبری در رأس نظام جمهوری اسلامی، ابتدا فراهم کردن شرایط بهره‌مندی مردم از موهبت‌ها و نعمت‌های الهی است؛ اضافه بر این، موجبات نیل به سعادت برای یک جامعه هم از کار‌هایی است که رهبر جامعه فراهم می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: از نظر عقل و شرع باید صراط مستقیمی وجود داشته باشد تا پشت سرش حرکت کنیم که این صراط مستقیم امروز همان، ولی فقیه است.

امیر حیدری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند شویم، باید از فرامین رهبری اطاعت کنیم؛ به همین دلیل یکی از اصول فرماندهی در نیروی زمینی را ولایت‌محوری قرار دادیم. هیچ فعلی را نباید انجام دهیم، مگر اینکه آن کار ریشه در فرامین رهبری داشته باشد و هیچ کاری را ترک نکنیم، مگر اینکه نهی از آن در فرامین مقام معظم رهبری ریشه داشته باشد.

وی به موضوع اقتدار جمهوری اسلامی در سایه توان نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: اولین نشانه اقتدار ما این است که امروز پنج کشور عضو سازمان ملل دارای حق وتو، بر سر میز مذاکره در مقابل ایران نشسته‌اند و به دنبال کاهش اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی هستند؛ علاوه بر این امروز ۱۴۳ رسانه شنیداری و دیداری شبانه‌روزی علیه نظام سخن‌پراکنی می‌کنند تا افتخارآفرینی نظام را بپوشانند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه موشک‌های دوربرد موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: کدام کشور دنیاست که بتواند پایگاه عین‌الاسد را بمباران موشکی کند؛ این نشانه اقتدار ماست که آمریکایی‌ها از عین‌الاسد و کشور‌های دیگر منطقه در حال فرار هستند.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه دشمنان در پشت میز مذاکره روی مؤلفه‌های اقتدار ما انگشت گذاشته و آن را نشانه گرفته‌اند، گفت: اگر بتوانند انرژی هسته‌ای را بگیرند بعد سراغ موشکی می‌آیند و آن را هم از ما می‌گیرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به عدالت‌محوری، ولایت‌محوری و شایسته‌سالاری به عنوان اصول فرماندهی در این نیرو اشاره کرد و گفت: ما ۳۰ طرح لبیک را برای پیاده کردن این سه اصل فرماندهی داریم اجرا می‌کنیم و هدف ما پیاده‌سازی فرامین رهبری در نیروی زمینی است.

وی خاطرنشان کرد: در ارتش اسلام، یک فرمانده باید در سه نقش ظاهر شود؛ اولین نقش، نقش فرماندهی نظامی است که باید عزل و نصب کند، دستور جنگ صادر کند و برنامه‌ریزی نظامی داشته باشد؛ نقش دوم، نقش یک پدر برای مجموعه خود است و از روزی که فرمانده شد باید به زیرمجموعه خود مثل فرزندان خود رسیدگی کند؛ نقش سوم، نقش رهبری است و یک فرمانده باید به فکر دنیا و آخرت کارکنان خود هم باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!