جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10815 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ |
97 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: سردار سلیمانی با بیان اینکه ما باید بسیج گام دوم را برای تحقق دولت اسلامی در همه جنبه‌ها ایجاد کنیم، گفت: با دولت دیوان سالار، به‌هیچ‌وجه دولت اسلامی شکل نمی‌گیرد، چون دولت اسلامی مردم پایه است. به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غلامرضا سلیمانی، […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سردار سلیمانی با بیان اینکه ما باید بسیج گام دوم را برای تحقق دولت اسلامی در همه جنبه‌ها ایجاد کنیم، گفت: با دولت دیوان سالار، به‌هیچ‌وجه دولت اسلامی شکل نمی‌گیرد، چون دولت اسلامی مردم پایه است.

دولت اسلامی با دیوان‌سالاری شکل نمی‌گیردبه گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در دیدار با بسیجیان خراسان رضوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بار‌ها از فعالیت‌های گسترده بسیج به‌خصوص در طرح کمک مؤمنانه و طرح‌های مقابله با ویروس کرونا تقدیر و از بسیج به‌عنوان برجسته‌ترین نقش‌آفرین تجلیل کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ بیانیه گام دوم را صادر کردند و فرمودند که من برای این بیانیه خیلی زحمت کشیده‌ام و اصرار دارم که نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران بر روی بیانیه گام دوم کار و آن را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه تبیین بیانیه باید به معنای ایجاد اغنای عمومی و فراهم‌کردن شرایط همراه سازی به‌منظور باز شدن فضایی برای پیاده‌سازی بیانیه است، اذعان کرد: ایجاد یا تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق دولت اسلامی، جامعه‌پردازی و تمدن نوین مراحل تکاملی انقلاب اسلامی است که گام اول دو مرحله محقق شد، ولی به هر دلیلی که سهواً غفلت شد یا عده‌ای مانع شدند و سنگ‌اندازی‌هایی که انجام شد، نتوانست این الگوی مردم‌سالاری اسلامی را کاملاً پیاده‌سازی کند.

سلیمانی با بیان اینکه تحقق دولت اسلامی در گام اول بر روی زمین ماند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که تا دولت اسلامی شکل نگیرد، شکل‌گیری انقلاب اسلامی دور از ذهن است و یکی از اساسی‌ترین اقدام‌ها در بستر ظهور حضرت مهدی (عج) تشکیل جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه در یک دوره ۱۰ ساله باید به سمت تحقق دولت اسلامی حرکت کنیم و پیاده‌سازی مردم‌سالاری اسلامی هنوز انجام نشده است، تشریح کرد: اگر در تحقق دولت اسلامی حرکت نکنیم و فاصله بگیریم در ابعادی جمهوری اسلامی قلابی به ما تحویل خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه فاصله فقیر و غنی و فاصله طبقاتی، توزیع غلط ثروت، رانت‌ها و فساد‌هایی که در سیستم اقتصاد لیبرالی رخ می‌دهد ناشی از پیاده‌سازی اسوه‌های تقلبی به نام جمهوری اسلامی بود، ابراز کرد: تشکیلات بسیج به‌عنوان یک تشکیلات عظیم مردمی متناسب با گام دوم باید بازآفرینی شود.

وی با بیان اینکه ما باید بسیج گام دوم را برای تحقق دولت اسلامی در همه جنبه‌ها ایجاد کنیم، تأکید کرد: حرکت حداقل ۵۰ میلیون‌نفری باید شکل بگیرد تا دولت اسلامی شکل بگیرد و با دولت دیوان سالار، به‌هیچ‌وجه دولت اسلامی شکل نمی‌گیرد، چون دولت اسلامی مردم پایه است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه تحقق دولت اسلامی بدون حل مشکلات و مسائل مردم امکان‌پذیر نیست، بیان کرد: برنامه بسیج تحقق دولت اسلامی است و سال ۱۴۰۰ سال آزمونه این برنامه است.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی آحاد ملت ایران، لذا مسیر جدید گسترده و مردم پایه را باید آغاز کنیم، اظهار کرد: بسیج گام دوم انقلاب با رویکرد تحولی دارای اهمیت است و آغاز تحولات، تشکیل دولت انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مردم علی‌رغم میل دشمنان و ویروس کرونا و ناکارآمدی‌هایی که در سال‌های اخیر وجود داشت به صحنه انتخابات آمدند و حماسه آفریدند، افزود: اگر برخی از دلایل دست‌به‌دست هم نمی‌داد مطمئناً مشارکت بیش از ۷۵ درصدی رقم می‌خورد.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: شکست دشمن در میدان‌های بین‌المللی و میدان‌های منطقه‌ای محرز است و تردیدی در آن نیست و دشمن شکست خود را پذیرفته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!