شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10951 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ |
85 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرهنگیان بسیجی افزود: از نظر شهید مطهری، هدف نهایی تعلیم و تربیت، انسان کامل است و معلم کسی است که اهداف تعلیم و تربیت را برای رسیدن به انسان کامل به اجرا درآورد، از اینرو شناخت انسان کامل برای معلم […]

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرهنگیان بسیجی افزود: از نظر شهید مطهری، هدف نهایی تعلیم و تربیت، انسان کامل است و معلم کسی است که اهداف تعلیم و تربیت را برای رسیدن به انسان کامل به اجرا درآورد، از اینرو شناخت انسان کامل برای معلم نقش مهمی دارد.
وی معلمان را الگوی جامعه دانست و اضافه کرد: معلمان باید ابتدا چهره روحی و معنوی انسان کامل را شناخته، سپس به سراغ جامعه بروند، بنابراین یک معلم برای اینکه بتواند نقش خود را به درستی ایفا کند باید حقیقت انسان را بشناسد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: از آنجایی که کار معلم، تعلیم علم است، پس باید خود نیز شیفته علم باشد، لذا بدون صلاحیت علمی، امر تعلیم ممکن نیست.
وی اضافه کرد: طبق گفته های استاد مطهری، معلم باید نیروی فکری متعلم را پرورش داده و او را به سوی استقلال رهنمون سازد بنابراین معلمان باید این موضوع را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.
سردار شهواری با اشاره به اینکه انبیا در زمینه تعلیم و تربیت نقش مهمی داشتند و این بیانگر جایگاه و شان معلمان در جامعه است ادامه داد: باید تامین نیازهای معلمان در کانون توجه مسوولان باشد تا با آرامش خاطر و بدون دغدغه به ایفای نقش معلمی بپردازند.
در این آیین از ۵۸ نفر معلمان بسیجی که همسران آنها در سپاه مشغول به خدمت هستند با اهدای لوح سپاس و هدایی تجلیل شد.
آذربایجان غربی دارای ۳۷ هزار فرهنگی است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!