چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11009 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ |
90 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز یکشنبه  در دیدار صمیمی با فناوران و واحدهای دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار امسال شرکت‌های دانش‌بنیان به طوری جدی مورد حمایت قرار می گیرند و نگاه ها به سوی این شرکت ها ویژه خواهد بود. وی […]

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز یکشنبه  در دیدار صمیمی با فناوران و واحدهای دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار امسال شرکت‌های دانش‌بنیان به طوری جدی مورد حمایت قرار می گیرند و نگاه ها به سوی این شرکت ها ویژه خواهد بود.
وی افزود: مشکلات شرکت ها و واحد های دانش بنیان استان باید احصا و به صورت میدانی مسائل آن ها رفع شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان که نیازمند تسهیلات هستند به حوزه اقتصادی استانداری مراجعه کنند تا در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گیرند، شرکت‌هایی که دارای تجربه و توانایی بیشتری هستند بیشتر مورد حمایت خواهند بود.
احمدزاده ابراز داشت: جلسات با فناوران به طور کارشناسی باید تشکیل شود و پس از بررسی موانع، مشکلات و خواسته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حل شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از معاون اقتصادی خود خواست واحدی را در استانداری تشکیل و خواسته‌های واحدهای دانش‌بنیان‌ به صورت تخصصی دنبال شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فناوران با بیان اینکه اگر با مشکلی مواجه شدید فوری به ما مراجعه کنید تا به شما کمک کنیم، افزود: شرکت دانش‌بنیان این استان که اقدام به تهیه نهاده‌های کشاورزی ارگانیک می‌کند از اتحادیه اروپا دعوت‌نامه دارد که برود آنجا کار کند اما قدر چنین ظرفیتی را نمی‌دانیم که تاسف‌بار است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از فناوران ما را بانوان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: حتی دامنه فعالیت آنها به خارج کشور رفته و در کشور عراق و شهر کربلا مشغول به فعالیت هستند.
احمدزاده یادآور شد: تلاش کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان  محقق شود.
در این جلسه مسئولان واحدهای فناور و دانش‌بنیان به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند که استاندار از معاون اقتصادی خواست مشکلات آنها تا پایان هفته حل شود.
احمدزاده بیان کرد: جلسات دیگری با شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل و برنامه‌های آنها تا حصول نتیجه پیگیری شود.
همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان شهر دهدشت مدت دو سال بود که با مشکل فضا مواجه بودند و اداره کل ورزش و جوانان حاضر به همکاری برای واگذاری یک ساختمان بلااستفاده نبود که استاندار طی تماس تلفنی  با سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان این مشکل را رفع کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!