سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11124 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ |
92 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، موسی رجب‌زاده عصر یکشنبه در نشستی خبری افزود: همچنین بدهی‌ شهرداری سبزوار بابت طرح‌های اجرایی مانند فضای سبز، طرح‌های عمرانی و غیر آن ۴۰۰ میلیارد ریال است. وی ادامه داد: ارگ امیریه سبزوار، طرح مناسبی برای این شهر بود که به دلیل بدقولی‌ها و سوء مدیریت برای شهرداری به یک معضل […]

به گزارش ادراک خبر، موسی رجب‌زاده عصر یکشنبه در نشستی خبری افزود: همچنین بدهی‌ شهرداری سبزوار بابت طرح‌های اجرایی مانند فضای سبز، طرح‌های عمرانی و غیر آن ۴۰۰ میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: ارگ امیریه سبزوار، طرح مناسبی برای این شهر بود که به دلیل بدقولی‌ها و سوء مدیریت برای شهرداری به یک معضل تبدیل شده است و روزانه ۷۰۰ میلیون ریال ضرر به همراه دارد.
شهردار سبزوار تصریح کرد: رایزنی‌ها با بانک عامل در حال انجام است تا این طرح به صورت تهاتر تحویل بانک شود و باقیمانده بدهی شهرداری نیز از طریق واگذاری زمین پرداخت شود.

افزایش ۱۰ درصدی تعرفه طرح پارک
وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی طرح پارک افزود: تعرفه پارک در شهر بیش از ۱۰ سال ثابت باقی مانده بود که در دوره جدید شورای شهر افزایش آن در دستور کار قرار گرفت و محقق شد.
رجب‌زاده ادامه داد: طرح کمربندی جنوب شهر مربوط به شهرداری نیست و ادارات راهداری و راه و شهرسازی متصدی آن هستند.
وی اظهار کرد: باید ۴۰ درصد جرایم رانندگی در شهر به شهرداری پرداخت شود که رقمی که تاکنون پرداخت شده، بسیار پایین‌تر از آن است.
شهردار سبزوار افزود: با وجود این مطلب، ۲۰ دوربین خریداری و در نقاط مختلف شهر نصب شده که جریمه متخلفان به صورت آفلاین انجام می‌شود.

مصلی تاریخی سبزوار برای بازدید گردشگران بازسازی می‌شود
وی ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز پس از ۱۶ سال قراردادی با اداره میراث فرهنگی و گردشگری به ثبت رسید و مصلی تاریخی سبزوار را تحویل گرفتیم تا برای بازسازی، ایجاد فضای سبز و استفاده عموم آماده شود.
رجب‌زاده بیان کرد: همچنین خانه‌های تاریخی سبزوار با هماهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری برای بازدید عموم مجهز و نورپردازی شد.
وی افزود: اتوبوس گردشگری سبزوار همچنان مجهز است و در صورت وجود متقاضی امکان ارائه خدمات در تمام طول هفته وجود دارد.
شهردار سبزوار ادامه داد: نصب ۵۹ المان نوروزی با اعتبار یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، آذین بندی شهر به طول ۱۰ کیلومتر در اعیاد شعبانیه، رنگ‌آمیزی جدول‌های شهر با صرف ۱۶ هزار کیلوگرم رنگ و کاشت هزار و ۶۰۰ اصله گل و گیاه در شهر از جمله فعالیت‌های این نهاد بوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت با رشوه‌خواری برخی عوامل در داخل شهرداری برخورد شد و به همین دلیل تعدادی از افراد از شهرداری جدا شدند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!