جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11219 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ |
93 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – با سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. با توجه به بازی‌های باقی مانده، فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند قهرمان این فصل شود؟ کار سخت است ولی نشدنی نیست. همه بازی‌ها تا […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

با سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

با توجه به بازی‌های باقی مانده، فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند قهرمان این فصل شود؟

کار سخت است ولی نشدنی نیست. همه بازی‌ها تا پایان فصل سخت است و هیچ تیمی‌از پیش برنده نیست. من هم به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم اتفاقات به نفع تیم ما رقم بخورد و در نهایت جام قهرمانی به پرسپولیس برسد.

سید جلال حسینی بعد از مدت‌ها در بازی مقابل پیکان به ترکیب پرسپولیس بازگشت. نظر شما در این رابطه چیست؟

خب سیدجلال برای پرسپولیس یک وزنه محسوب می‌شود و به نوعی ستون تیم است. قطعا با روحیه رهبری و مدیریتی که دارد، خیلی در این هفته‌های پایانی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.نمی‌دانم دلیل اینکه در چند بازی حضور نداشت چه بود، ولی قطعا خیلی می‌تواند به پرسپولیس در بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل کمک کند.

در مورد حرکت عبدی و بی انضباطی که انجام داد چه صحبتی دارید؟

وقتی یک بازیکن هم از سوی باشگاه و هم از سوی کادرفنی جریمه می‌شود، یعنی اتفاقی رخ داده و قطعاً بی‌انضباطی رخ داده است. نظم و انضباط در هر تیمی حرف اول را می‌زند. اگر هر کسی ساز خودش را بزند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اولین چیزی که در هر باشگاهی به چشم می‌آید نظم و انضباط است. مهدی عبدی جوان است و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. او باید به خودش بیاید. زمان مثل برق و باد می‌گذرد و تا چشم به هم بزند فوتبالش تمام می‌شود.

عبدی باید قدر لباسی که تنش است و جایگاهش را بداند. او پسر خوب و فوتبالیست قابلی است و جوانی کرده است. پرسپولیس شرایط حساسی دارد و باید همه یکدل باشیم. امسال سوپرجام و جام حذفی را از دست دادیم و هواداران ناراحت هستند و نباید کار به اما و اگر بسپاریم.

در خصوص عملکرد تمیروف و پاکدل چه صحبتی دارید؟

پاکدل نشان داد بازیکن با کیفیتی است و در آینده می‌تواند بیشتر بازی کند و به پرسپولیس کمک کند. تمیروف هم پنج شش بازی برای پرسپولیس انجام داده اما اگر بخواهم واقعیت را بگویم، فوتبالیست‌های ایرانی خیلی بهتر از او داریم. تمیروف نه تنها در حد پرسپولیس نیست، بلکه در حد لیگ برتر ایران هم نیست.

آنطور که مشخص است پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بار دیگر به دلیل بدهی به آنتونی استوکس بسته خواهد شد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

تا وقتی باشگاه پرسپولیس خصوصی نشود، اوضاع همین است و متاسفانه هر چند وقت یک‌بار شاهد این پرونده‌ها هستیم و به هواداران استرس وارد می‌شود. هیئت مدیره آن زمان باشگاه مقصر است. مدیرعامل وقت هم که مقصر صددرصد است. جالب‌تر اینکه هیچ بازخواستی هم از آنها نمی‌شود. باید به انصاری‌فرد بگویند بیا و توضیح بده که چه کار کردید؟ بازیکنی که یک بازی کرده چندین هزار دلار پول گرفته و تیم را محکوم کرده است. این باشگاه با سیلی صورت خودش را سرخ نگه می‌دارد. قرارداد استوکس بعد از ویلموتس فاجعه‌ترین قرارداد فوتبال ماست. با قاطعیت می‌گویم قرارداد استوکس فاجعه‌ترین قرارداد تاریخ باشگاه پرسپولیس است که با تنها ۶۰ دقیقه بازی پول زیادی به جیب زد. واقعا من حرصم می‌گیرد و عصبی می‌شوم وقتی این چیزها را می‌شنوم. این پول‌ها چرا نباید خرج بازیکنان خودمان شود و یا چرا خرج ستاره‌هایی نشد که در این سال‌ها از پرسپولیس جدا شدند. ما با همین پول‌ها حتی کمتر از آن می‌توانستیم خیلی راحت نوراللهی، کنعانی‌زادگان و مغانلو را نگه داریم. شک نکنید اگر آن‌ها بودند ما الان با اختلاف صدرنشین بودیم. جالب است هیچ بازخواستی هم از مدیران وقت نکردند. این مدیران مقصران اصلی هستند. مردم بدون هیچ چشم‌داشتی عاشق پرسپولیس هستند، وقتی این اتفاقات را می‌بینند با خودشان می‌گویند در این تیم چه می‌گذرد؟ قیمت بلیتها را وحشتناک گران کردند. با این حال هوادار بیچاره در این شرایط سخت اقتصادی می‌آید و تیم را حمایت می‌کند. وقتی هم که این اخبار را می‌شنود، فشار و استرس زیادی به او وارد می‌شود که مقصرش فقط و فقط همین مدیرانی هستند که ضربه‌های سختی به پرسپولیس زدند. بعضی‌ها واقعا در این سال‌ها به پرسپولیس و هوادارانش خیانت کردند و من واقعا از برایشان متاسفم. تازه بعد از استوکس هم آقای رادو می‌آید و باید کلی پول به او بدهیم. بعد همین آقا می‌گوید من خیلی پرسپولیسی هستم. می‌خواهم بگویم اگر تو پرسپولیس را دوست داشتی که تیم را ول نمی‌کردی بروی و یا پول دو فصلی که بازی نکردی و زحمتی نکشیدی را نمی‌گرفتی. الان هم آقا مشغول عشق و حال لب ساحل است و شک ندارم هم او و هم استوکس دارند به ریش ما می‌خندند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!