جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11229 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۲۶ |
88 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد نکونام یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: صنعت نفت یکی از تیم های قابل احترام است و بازی کردن برابر آنها راحت نیست، کیفیت این تیم بالاست و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما در دقایق پایانی بازی قبلی اشتباه آماتوری […]

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد نکونام یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: صنعت نفت یکی از تیم های قابل احترام است و بازی کردن برابر آنها راحت نیست، کیفیت این تیم بالاست و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما در دقایق پایانی بازی قبلی اشتباه آماتوری کردیم و سه امتیاز را از دست دادیم و انتظار می رود برابر صنعت نفت مرتکب چنین اشتباهی نشویم.
نکونام بیان کرد: آبادان شهر فوتبالی است که هواداران خونگرمی دارد و ما در این شهر کار سختی داریم.
وی در ادامه ضمن ابراز خوشحالی از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: فوتبال بدون هوادار جذابیت ندارد که خوشبختانه هفته قبل توانستیم از وجودشان استفاده کنیم.
نکونام گفت: شرایط اقتصادی و فشاری که به خاطر زندگی روی مردم است همه را ناراحت کرده و تماشاگران با از خودگذشتگی به ورزشگاه می آیند.
سرمربی فولاد خوزستان افزود: امیدواریم مسئولان کشور به فکر مردم و کسانی که در این فشار زندگی می کنند، باشند، حرف های من سیاسی نیست بلکه به فکر معیشت مردم هستیم.
تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا (دوشنبه) از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!