جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11243 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۰ |
84 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، کارشناس هواشناسی گلستان گفت: سامانه بارشی که از جمعه شب وارد استان شده تا اواخر وقت فردا فعال است و امشب بر شدت فعالیت آن افزوده خواهد شد. مریم نیکزادفر افزود: احتمال آبگرفتگی معابر هم در این مدت در برخی مناطق استان وجود دارد. وی اظهارداشت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام […]

به گزارش ایرنا، کارشناس هواشناسی گلستان گفت: سامانه بارشی که از جمعه شب وارد استان شده تا اواخر وقت فردا فعال است و امشب بر شدت فعالیت آن افزوده خواهد شد.
مریم نیکزادفر افزود: احتمال آبگرفتگی معابر هم در این مدت در برخی مناطق استان وجود دارد.
وی اظهارداشت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام برای استان پیش بینی می‌شود اما روزهای پنجشنبه و جمعه با ورود سامانه بارشی جدید آسمان ابری و بارانی خواهد بود.
طرح تکمیلی ایمن سازی فلج اطفال کودکان اتباع
کارشناس ایمن سازی مرکز بهداشت گلستان گفت: طرح تکمیلی ایمن سازی فلج اطفال کودکان اتباع همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.
محمد سلطانی پیش بینی کرد: حدود هفت هزار کودک اتباع زیر پنج سال استان در این طرح واکسینه شوند.
وی افزود: این طرح در تمام شهرستان‌های استان به صورت خانه به خانه انجام می‌شود و هر کودک زیر پنج سال یک دُز قطره خوراکی فلج اطفال دریافت می‌کند.
استفاده یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر از بیمه سلامت در گلستان
مدیر کل بیمه سلامت گلستان گفت: سه دهک جامعه که از وضع مالی مناسبی برخوردار نیستند پس از ارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان بیمه سلامت معرفی می‌شوند.
سید محمد حسینی افزود: در یک ماه گذشته ۳۲ هزار و ۷۵ نفر از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شدند.
وی بیان کرد: هم اکنون یک میلیون و ۱۸۰ هزار نفر از مردم گلستان از مزایای بیمه سلامت استفاده می‌کنند و طبق پیش بینی ۵۰ هزار نفر دیگر به جمع بیمه شدگان بیمه سلامت افزوده خواهند شد.
آزادی ۲ محکوم به قصاص گلستان با پویش به حرمت علی(ع) می‌بخشم  
رییس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون دو محکوم به قصاص در استان در قالب پویش به حرمت علی (علیه السلام) می‌بخشم، آزاد شدند. 
حیدر آسیابی با اشاره به اینکه ۱۵۴ محکوم دیگر هم در آستانه ورود به زندان آزاد شدند، افزود: برای این افراد پرونده تشکیل و رای قطعی هم صادر شده و پرونده در مرحله اجرای احکام بود.
وی ادامه داد: این محکومان که جرایم‌شان در حوزه مالی بود و حکم جلب‌شان صادر شده بود با تلاش‌های صلح و سازشی که صورت گرفت بخشیده شدند و به زندان نرفتند.
دعوت سه مشتزن نونهال گلستانی به اردوی تیم ملی
علی بیانی رییس هیات بوکس گلستان از دعوت کمیل کهن پور، دانیال ساعدی و دوران ایری به اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شیراز خبر داد و گفت: گلستان جز سه استانی با بیشترین دعوت شده است و این اردوی یک
هفته‌ای با حضور ۲۲ بوکسور زیر نظر مربیان تیم‌ ملی برگزار می‌شود.
ساخت و بهسازی ۲۹ پروژه راه روستایی گلستان
قاسم دبوری فریمانی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ساخت، بهسازی و آسفالت ۲۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۷۱۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی شامل
زیرسازی، احداث ابنیه فنی و اجرای آسفالت این پروژه‌ها به طول ۹۶ کیلومتر درحال انجام است.
افزایش نظارت‌های قضایی بر بازار گلستان
دادستان مرکز استان از پر رنگ‌تر شدن نظارت‌های قضایی بر بازار خبر داد و گفت: تیم‌های نظارتی با حضور نماینده دادستان و نمایندگانی از تعزیرات، پلیس اقتصادی و اداره صمت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف سرکشی و بر
قیمت‌ها و نحوه توزیع کالاها نظارت می‌کنند.
محمود اسپانلو افزود: عصر امروز تیم نظارتی از چند فروشگاه زنجیره ای بازدید کردند.
وی بیان کرد: در این سرکشی‌ها نحوه فروش و عرضه کالاهایی مانند روغن و ماکارونی به صورت ویژه رصد می‌شود.
دادستان مرکز استان از تعیین دادیار ویژه ناظر بر بازار در کمیته نظارت بر فرایند توزیع کالاهای اساسی خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با گزارش تخلف‌ها به شماره۰۹۰۳۳۷۴۲۴۱۰ به دستگاه قضایی برای شناسایی و برخورد سریع تر
با اخلالگران در بازار عرضه کالاهای اساسی و جلوگیری از احتکار کمک کنند.
قضاوت داور گنبدی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
حسن اکرمی داور بین المللی گنبدی فوتبال قضاوت بین تیم‌های استقلال تهران و شهر خودرو مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ ۱۹ اردیبهشت را برعهده خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!