پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11283 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۲۶ |
90 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رسانه های رژیم صهیونیستی از شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان این رژیم در شهرک تقوع در شرق بیت لحم خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، منابع عبری زبان از شهادت جوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک صهیونیست نشین تقوع در شرق بیت لحم خبر دادند. این […]

رسانه های رژیم صهیونیستی از شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان این رژیم در شهرک تقوع در شرق بیت لحم خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، منابع عبری زبان از شهادت جوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک صهیونیست نشین تقوع در شرق بیت لحم خبر دادند.
این منابع اعلام کردند که این جوان قصد ورود به داخل شهرک تقوع و اجرای عملیاتی مسلحانه را داشته که در نهایت، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت او تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.
پایگاه اینترنتی فلسطین الیوم نیز به نقل از منابع صهیونیست نوشت: یک نظامی شهرک نشین به سمت چهار جوان فلسطینی در داخل شهرک تقوع تیراندازی و گلوله به یکی از جوانان فلسطینی اصابت کرد و به شهادت رسید. سه نفر دیگر هم فرار کردند.

این سومین جوان فلسطینی است که طی ساعت گذشته به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسد. قبل از این، دو جوان فلسطینی دیگر در طولکرم و قدس اشغالی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیدند.
در خبری دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند که یک زندانی جنایی اسرائیلی، یکی از اسرای فلسطینی را در زندان هداریم مورد حمله قرار داده و او را به شدت مجروح کرده است.حال این اسیر فلسطینی وخیم اعلام شده است.
درخواست وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌ها برای حمل سلاحخبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: وزیر امور داخلی اسرائیل اعلام کرد “از همه کسانی که امکانش را دارند می‌خواهم با خود سلاح حمل کنند. ”
حماس: حملات جنون آمیز اشغالگران، ناتوانی آن‌ها را آشکار می‌کندشبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: جنبش حماس اعلام کرد: حملات جنون آمیز اشغالگران که امروز منجر به شهادت سه فلسطینی شد، ناتوانی دولت دشمن را آشکار می‌کند.
مقام فلسطینی: جنایات اشغالگران، به دخالت فوری جامعه بین المللی نیاز داردشبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد “جنایات اشغالگران اسرائیلی ضد فلسطینی‌ها به دخالت فوری جامعه بین المللی نیاز دارد.”
وی افزود: دکترین وحشی گری بر نظامیان اشغالگر که این اعدام‌های میدانی را انجام می‌دهند چیره شده است.وزارت خارجه فلسطین: اعدام‌های میدانی اشغالگران و شهرک نشینان را محکوم می‌کنیمشبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: وزارت امور خارجه فلسطین “جنایت اعدام‌های میدانی پیاپی نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان را محکوم کرد.”
وزارت خارجه فلسطین افزود: جنایات اشغالگران، ترجمه میدانی دستورات نفتالی بنت است.
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!