پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11312 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۲۷ |
101 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

با کمیاب شدن اقلام ضروری و مایحتاج مردم آلمان، اتحادیه‌های خرده فروشی در این کشور از مردم می‌خواهند تنها به اندازه واقعی که نیاز دارند، از فروشگاه‌ها خرید کنند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، با کمیاب شدن اقلام ضروری و مایحتاج مردم آلمان، اتحادیه‌های خرده فروشی در این کشور از مردم می‌خواهند تنها به […]

با کمیاب شدن اقلام ضروری و مایحتاج مردم آلمان، اتحادیه‌های خرده فروشی در این کشور از مردم می‌خواهند تنها به اندازه واقعی که نیاز دارند، از فروشگاه‌ها خرید کنند. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر، با کمیاب شدن اقلام ضروری و مایحتاج مردم آلمان، اتحادیه‌های خرده فروشی در این کشور از مردم می‌خواهند تنها به اندازه واقعی که نیاز دارند، از فروشگاه‌ها خرید کنند.

شبکه تلویزیونی وابسته به رادیو بایرن، موسوم به «بِ اِر ۲۴» گزارش داد: چندی است که یکسری مواد غذایی خاص در آلمان، با افزایش قیمت مواجه شده اند که به ویژه می‌توان به دو قلم کالا (ی ضروری و) پرطرفدار، یکی «آرد گندم» و دیگری «روغن آفتابگردان» اشاره کرد. عرضه این قبیل محصولات در حال حاضر، مثل قبل نیست و قفسه‌های مربوط به آن‌ها در فروشگاه‌ها خالی است. این شرایط موجب شده است برخی‌ها به سمت «خرید‌های احتکاری و عصبی» رو آورند (و هر چه در قفسه فروشگاه‌ها موجود است، بردارند). برخی از تامین کنندگان و عرضه کنندگان روغن نباتی، وارد توزیع سهمیه‌ای شده اند. زینان گیوزوف، یک فروشنده آلمانی گفت: هر مشتری باید با توجه به کاهش تولید، مقدار مشخصی، خرید کند و به طور مثال اگر قرار باشد یک نفر، بیست (بطری روغن) سفارش دهد، مشتری بعدی، اصلا یک بطری هم نخواهد داشت. در نتیجه ما می‌خواهیم هرکس، هر قدر هم کم، اما بتواند این اقلام را خرید کند تا امکان تامین روزانه برای همگان وجود داشته باشد. به گفته اتحادیه خرده فروشی آلمان، در این تنگنا‌ها و مخمصه‌های کوتاه مدت، این طور خرید‌های بی رویه و احتکاری انجام دادن، یک رفتار غیراجتماعی و کاملا غیرضرور است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!