پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11487 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ |
86 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – محسن بنگر سرمربی کنونی شهرداری نوشهر و مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس در آستانه جدال این تیم برابر ذوب آهن گفت: ذوب آهن همواره یک تیم قابل احترام در فوتبال ایران بوده است و فارغ از سال‌های اخیر که شرایط آنها در […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

محسن بنگر سرمربی کنونی شهرداری نوشهر و مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس در آستانه جدال این تیم برابر ذوب آهن گفت: ذوب آهن همواره یک تیم قابل احترام در فوتبال ایران بوده است و فارغ از سال‌های اخیر که شرایط آنها در جدول پرنوسان بوده است، اتفاقات روشنی در تاریخ لیگ برتر به نام خود کرده‌اند. مسلما پرسپولیس نیز امروز بازی سختی برابر حریف خواهد داشت و اگر غفلت کنند، شاید اتفاقی که انتظارش را ندارند برای آنها رقم بخورد.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت در صدر جدول گفت: خدا را شکر رقابت داغ و حساسی میان دو تیم وجود دارد و به واسطه نتایج هفته گذشته فاصله دو تیم کم شد و باعث شد هفته‌های بعد حساس‌تر دنبال شود. امیدوارم امروز هم با نتایجی که رقم می‌خورد این فاصله کمتر شود تا پرسپولیس شرایط بهتری برای رسیدن به صدر جدول پیدا کند و در ادامه بتواند به قهرمانی برسد.

بنگر مدعی است شاگردان یحیی گل محمدی در صورت برتری در ۵ دیدار باقیمانده، فارغ از اختلاف امتیازی موجود قادر به کسب قهرمانی خواهند بود: به نظرم پرسپولیس اگر دیدارهای بعدی خودش را ببرد قهرمان می‌شود چرا که استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد. بازی با فولاد، مس رفسنجان و حتی آلومینیوم دیدارهای سختی است که قطعاً این تیم امتیاز خواهد داد یا همین بازی امروز مقابل پدیده چون آنها در حال سقوط هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند. آن‌ها می‌توانند از استقلال امتیاز بگیرند و اگر پرسپولیس خودش وا ندهد این چهار امتیاز اختلاف قابل جبران است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اهمیت قهرمانی امسال برای این تیم گفت: قهرمانی امسال خیلی مهم است چرا که پنج قهرمانی گذشته تیم که با زحمت به دست آمد را یک عده بهانه‌جو که در زمین زورشان به پرسپولیس نمی‌رسید زیر سوال بردند و امسال اگر تیم قهرمان شود دیگر هیچ بهانه‌ای نخواهند داشت. از طرفی این ششمین قهرمانی پیاپی است و هواداران به عدد شش حساسیت و علاقه خاصی دارند و شاید از این جهت هم برایشان جالب و جذاب باشد.

بنگر در مورد بازی امروز مقابل ذوب آهن و حرف و حدیث‌هایی که در خصوص این بازی و مهدی تارتار ایجاد شده نیز اینطور واکنش نشان داد: یک عده بی شخصیت و بی وجدان در فضای مجازی هرچه دلشان می‌خواهد می‌گویند و متاسفانه فضای فوتبال ایران به دست این افراد مسموم شده است. مهدی تارتار سرمربی من بوده و از شریف‌ترین مربیان فوتبال ایران است و این اتهامات هرگز به او نمی‌چسبد. خود من هم از این اتهامات شنیده‌ام و کار همان افرادی است که گفتم در زمین نمی‌توانند رقابت کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!