پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11769 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ |
83 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران گفتند: این دیدار همه ساله ما با کارگران، قدرشناسی از کارگران، تشکر از کارگران و ارزش دانستن برای نفس کار است. رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: کارگران در صف مقدم مقابله با سیاست دشمن برای از کار انداختن تولید کشور ایستادند. به گزارش […]

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران گفتند: این دیدار همه ساله ما با کارگران، قدرشناسی از کارگران، تشکر از کارگران و ارزش دانستن برای نفس کار است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: کارگران در صف مقدم مقابله با سیاست دشمن برای از کار انداختن تولید کشور ایستادند.

رهبر انقلاب: کارگران در صف مقدم مقابله با دشمن ایستادندبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمابه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ؛  جمعی از کارگران صبح امروز در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر معظم انقلاب اسلامی  گفتند: این دیدار همه ساله ما با کارگران، قدرشناسی از کارگران، تشکر از کارگران و ارزش دانستن برای نفس کار است.

رهبر انقلاب در این دیدار افزودند: لذا ما می‌خواهیم هم از کارگران عزیزمان تشکر کنیم و به تبع نبی مکرم اسلام دست شما‌ها را ببوسیم، هم می‌خواهیم ارزش کار در جامعه معلوم بشود. کار یک ارزش است در اسلام.

رهبر انقلاب: کارگران در صف مقدم مقابله با دشمن ایستادند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران، تصریح کردند: کارگران دوران انقلاب تاکنون نشان دادند که انگیزه‌های ملی آن‌ها در همه عرصه‌ها انگیزه‌های درخشان و برجسته‌ای است، در همه عرصه‌ها، یعنی هم در عرصه نظامی، هم در عرصه اقتصادی، هم در عرصه‌ی سیاسی.
ایشان افزودند: در عرصه نظامی؛ صحنه نمایان و جلوی چشم، دوران دفاع مقدس است. ما چهارده هزار کارگر شهید داریم، چهارده هزار.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: در مورد عرصه اقتصادی؛ البته از اول انقلاب این سیاست استکبار بود، در این ده، پانزده سال اخیر خیلی روشن سیاستشان از کار انداختن تولید کشور بود، سیاست دشمن این بود. همه این تحریم‌ها و این حرف‌ها همه برای این بود که در کشور تولید از کار بیافتد.
ایشان تاکید کردند: کارگران ما ایستادند در صف مقدم و نگذاشتند این اتفاق بیافتد و آنچه که در این زمینه ستون اصلی این خیمه بود کارگر بود.

خبر تکمیل می‌شود…

 

عکس های دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی را اینجا ببینید

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!