پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11895 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ |
101 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در این تجمع، شرکت کنندگان ادامه حبس حمید نوری را در زندان کشور سوئد محکوم کردند و آزادی فوری وی را خواستار شدند.تجمع کنندگان همچنین تصاویری از جنایات منافقین در ایران در دست داشتند که در آن هموطنان ایرانی از صنف‌های و سنین مختلف زیر تیغ جنایت منافقین […]

تجمع مقابل سفارت سوئد در اعتراض به ادامه حبس حمید نوریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در این تجمع، شرکت کنندگان ادامه حبس حمید نوری را در زندان کشور سوئد محکوم کردند و آزادی فوری وی را خواستار شدند.
تجمع کنندگان همچنین تصاویری از جنایات منافقین در ایران در دست داشتند که در آن هموطنان ایرانی از صنف‌های و سنین مختلف زیر تیغ جنایت منافقین شکنجه شده و به شهادت رسیده اند.
شرکت کنندگان همچنین شعار می‌دادند سوئد جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند.
در نوشته‌هایی که در دست تجمع کنندگان بود، نوشته شده است: آن‌هایی که اکنون در سوئد شاکی یک فرد بیگناه هستند در ایران زنده زنده پوست از سر بی گناهان کندند و اکنون با بی توجهی دولت سوئد در این کشور زندگی می‌کنند.
یکی از خانواده‌های قربانی تروریستی منافقین گفت: اگر سوئد پیگیر حقوق بشر است، بهتر است اندکی به پیشینه گروهک تروریستی منافقین بنگرد و از خانواده‌های قربانیان، ماهیت آن‌ها را با منطق و استدلال و هزاران مدرک موجود جویا شود.
در این تجمع، شرکت کنندگان از وزارت امور خارجه خواستند با استفاده از همه ابزار‌های ممکن در این خصوص اقدام کند.
همسر دختر و برادر حمید نوری هم در این تجمع حاضر بودند.
حمید نوری کارمند بازنشسته قوه قضائیه در آبان ۹۸ زمانی که وارد سوئد شد، در فرودگاه پایتخت این کشور با شکایات گروهک تروریستی منافقین بازداشت شد و همچنان در حبس به سر می‌برد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!