جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11940 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ |
73 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – اصل داستان هزار بار گفته شده؛ اینکه گل‌گهر سیرجان در سه مسابقه از یک بازیکن غیرمجاز گابنی به نام اریک باگناما استفاده کرده و بعد از شکایت رقبا، هر سه بازی ۳برصفر به سود حریفان شده است. به این ترتیب هفت امتیاز از […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

اصل داستان هزار بار گفته شده؛ اینکه گل‌گهر سیرجان در سه مسابقه از یک بازیکن غیرمجاز گابنی به نام اریک باگناما استفاده کرده و بعد از شکایت رقبا، هر سه بازی ۳برصفر به سود حریفان شده است. به این ترتیب هفت امتیاز از تیم سیرجانی کسر و به سپاهان، پیکان و استقلال افزوده شد. استقلال هم در این پرونده دو امتیاز اضافی گرفت که حالا با داغ شدن کورس قهرمانی، حسابی خبرساز شده است.

پرسپولیس به چهار امتیازی استقلال رسیده و هواداران این تیم در توییتر توفان به پا کرده‌اند که باید دو امتیاز اضافه شده به استقلال کسر شود. گل‌گهر یک بار به استیناف شکایت کرد و نتیجه نگرفت، اما حالا اسناد جدیدی رو کرده و با درخواست میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، قرار است این پرونده یک بار دیگر در استیناف مورد بررسی قرار بگیرد. آن‌طور که خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند، تا عصر دیروز هواداران پرسپولیس بیش از ۱۲۵ هزار بار از هشتک «گل‌گهر گیت» استفاده کرده و خواهان بررسی مجدد این پرونده شدند. از اردوگاه سرخ‌ها خبر می‌رسد آنها پیگیری این پرونده از مراجع جهانی مثل دادگاه بین‌المللی ورزش را هم در برنامه دارند. اعضای کمیته استیناف می‌گویند بررسی این پرونده در دستور کار قرار گرفته و ممکن است اعلام حکم نهایی تا اواخر لیگ طول بکشد. به این ترتیب کورس فشرده قهرمانی در لیگ برتر در شرایطی دنبال خواهد شد که پرسپولیس و استقلال دقیقا نمی‌دانند نسبت به هم چند امتیاز اختلاف دارند!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!