جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11983 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ |
99 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، دکتر بهاالدین حسینی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت افزود: علاوه بر پزشکان بیمارستان در بخش خصوصی نیز آمار قابل توجهی از متخصصان حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان اسقرار دارند که شاخص درمانی مهاباد را به قطب جنوب استان تبدیل کرده است. وی ادامه داد: هم […]

به گزارش ایرنا، دکتر بهاالدین حسینی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت افزود: علاوه بر پزشکان بیمارستان در بخش خصوصی نیز آمار قابل توجهی از متخصصان حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان اسقرار دارند که شاخص درمانی مهاباد را به قطب جنوب استان تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۳۵۷ پرستار مرد و زن به همراه ۳۲ کارشناس اتاق عمل و ۲۴ کارشناس بیهوشی و ۶۳ ماما در بخش‌های مختلف بیمارستان این شهر به بیماران خدمات درمانی ارایه می‌دهند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: ۶ اتاق عمل به صورت همزمان آماده انجام عمل‌های پیش بینی شده و یک اتاق عمل هم به صورت آماده باش برای بیماران اورژانسی در بیمارستان شهر در نظر گرفته شده است.
حسینی با بیان اینکه طبق آمار شبکه بهداشت و درمان، مهاباد دارای ۲۵۸ هزار نفر جمعیت است، گفت: ۱۹ مرکز جامع سلامت شامل ۱۰ مرکز جامع روستایی، چهار مرکز شهری و روستایی و پنج مرکز شهری در سطح این شهرستان فعال است.
وی با اشاره به اینکه بهداشت مهمترین مساله برای سلامتی مردم بوده و نقش کلیدی در زندگی آنها دارد، یادآور شد: در حال حاضر ۶۴ خانه بهداشت روستایی در بخش مرکزی و خلیفان و در دورافتاده ترین مناطق در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
مهاباد با ۷۲ هزار نفر جمعیت روستایی، ۱۷۵ هزار نفر جمعیت شهری و بیش از ۲ هزار عشایر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
هفته سلامت از شنبه ۱۷ شروع و تا جمعه ۲۳ اردیبهشت با اجرای برنامه های مختلف ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!