جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12025 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ |
90 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس فارس، آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و پژوهشگر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد الزامات جهاد تبیین گفت:‌ جهاد تبیین فرمان قطعی و فوری امام انقلاب در مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است. وی افزود: هویت زدایی و تزریق […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس فارس، آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و پژوهشگر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد الزامات جهاد تبیین گفت:‌ جهاد تبیین فرمان قطعی و فوری امام انقلاب در مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هویت زدایی و تزریق انفعال و ناامیدی در میان مردم از سوی پس‌مانده‌های غرب زده ای دیکته می شود که در تضعیف مولفه های امنیت‌ ملی کشور با دشمن، مخرج مشترک پیدا می کنند. لذا استقلال خواهان و جریان انقلابی باید کانون تزریق امید به بخش های مختلف جامعه باشند و با کار جدی و واقعی مناطق جولان جریان ضدانقلاب و واپس‌گرا را ناامن کنند.

این مدرس دانشگاه گفت: دهه ۹۰ با مدیریت جریان شیفته غرب واپس گرا به دهه از دست رفته اقتصاد ایران معروف شد و اکنون شاهد انباشت چالش‌های اقتصادی به ارث رسیده از گاندوهای اقتصادی هستیم و دولت انقلابی سیزدهم تا این لحظه مشغول آواربرداری از این انباشت هاست.

پاک اندیش افزود: در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، جوانان انقلابی باید علیه مؤلّفه‌های مخل دانش‌بنیان جریان‌سازی کنند، چرا که به تعبیر دقیق حضرت آقا «بدون نیروی جوان مؤمنِ پُرانگیزه‌ی پُرتوان، این بارِسنگین جمهوری اسلامی پیش نخواهد رفت».

وی خاطرنشان کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در مسیر اقتصاد مردمی و واگذاری درست زنجیره‌های گوناگون اقتصاد به مردم با توجه به چشم انداز انقلاب، راه طی شده و شرایط امروز، مهمترین ظرفیت‌ها، فرصت‌ها، تهدیدها و اهتمام جدی بر توان داخلی فعال خواهد شد.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!