پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12041 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ |
110 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

پیام مشترک سرلشکر سلامی و نماینده، ولی فقیه در سپاه؛ فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، بر تعالی معنوی پاسداران انقلاب اسلامی در قالب طراحی و تدوین نظام معرفتی تربیتی پاسداران تأکید کردند. به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار […]

پیام مشترک سرلشکر سلامی و نماینده، ولی فقیه در سپاه؛

فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، بر تعالی معنوی پاسداران انقلاب اسلامی در قالب طراحی و تدوین نظام معرفتی تربیتی پاسداران تأکید کردند.

تعالی معنوی پاسداران مهم‌ترین عامل قدرت نرم سپاه استبه گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده، ولی فقیه در سپاه در پیامی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران را گرامی داشتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری (ره) و روز معلم و هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه که همزمان با ایام نورانی عید سعید فطر قرار گرفت، فرصت مغتنمی است تا از سرمایه‌های معنوی سپاه و بسیج در عرصه تعلیم و تربیت به ویژه ایثارگران و شهدای مربی تجلیل و قدردانی کرده و اهتمام فرماندهان مسئولان و فعالان این عرصه را رشد و تعالی معنوی کارکنان به عنوان مهم‌ترین عامل قدرت نرم سپاه مبتنی برتعلیم و تربیت دینی و انقلابی، آرمانگرا، تحول‌آفرین و اثربخش، در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، در قالب طراحی و تدوین نظام معرفتی تربیتی پاسداران مورد توجه قرار گرفته و طی یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند سعی شود در کمترین زمان، زمینه‌های تحقق عملی آن فراهم شود.

تحقق خودسازی، دگرسازی و جامعه‌سازی مربیان با ایجاد دغدغه ایمان اسلامی معنوی اخلاقی و بصیرت دینی انقلابی با بهره‌مندی از علما و استادان مهذب، عالم، عامل، ولایتمدار و اثرگذار که الگوبخش سیره رفتاری پاسداران و بسیجیان باشند، در اولویت برنامه‌های تحولی قرار داده شود.

تقویت توانمندی و روشمندسازی استادان و مربیان به عنوان عناصر اصلی تأثیرگذار درآموزش عمیق و تربیت جامع پاسداران با بهره‌گیری از الگو‌های نوآورانه و خلاقانه مورد توجه قرار گیرد.

طراحی و برنامه‌ریزی عالمانه و کاربردی برای تقویت بعد تربیتی دوره‌ها و آموزش‌های عقیدتی سیاسی با توجه به تعمیق مهارت‌های سبک زندگی اسلامی در دوره‌های تربیت و تعالی عقیدتی ـ سیاسی فردی و خانوادگی، همراه با توانمندسازی مخاطبین برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین نیز مورد انتظار است.

همچنین برخورداری از محیط و مراکز پرورش‌دهنده استعداد‌های فطری و درونی متربیان همراه با بهره‌گیری از شیوه‌ها و الگو‌های پویا و نوآورانه برای ایجاد رشد عقلانی و ایمان آگاهانه در اجرای برنامه‌های تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی مورد تأکید است؛ لذا از خداوند متعال مسئلت داریم در مسیری که فتنه‌های آخرالزمان، انحرافات فکری، اعتقادی و رفتاری بر جامعه اسلامی سایه افکنده، نصرت و یاری خود را به مانند همیشه بدرقه راه مان کرده و ما را از دعای خیر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بهره‌مند فرماید؛ ان‌شاالله.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!