جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 122018 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ |
112 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس،  محسن منصوری در حاشیه پنجمین اجلاس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار راهکارهای رفع موانع گسترش و توسعه روابط از سوی دو […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس،  محسن منصوری در حاشیه پنجمین اجلاس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار راهکارهای رفع موانع گسترش و توسعه روابط از سوی دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
معاون اجرایی رئیس جمهور، سطح بالای روابط سیاسی و حسن همجواری دو کشور را فرصتی برای گسترش و توسعه مناسبات فییمابین در عرصه‌های مختلف دانست.

منصوری اظهار کرد: ظرفیت‌های ترانزیتی ایران به‌ویژه کریدور شمال – جنوب می‌تواند در توسعه همکاری و روابط کشورهای منطقه نقش سازنده‌ای داشته باشد.

ضرورت تسهیل و توسعه مبادلات مالی و مراودات تجاری، فعال‌تر شدن کمیسیون مشترک و سایر کمیته‌های کاری از دیگر موضوعاتی بود که از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور در این دیدار مورد اشاره قرار گرفت.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر نیز در این دیدار روابط دو کشور را برادرانه و قوی توصیف و تصریح کرد: روابط دو جانبه با جمهوری اسلامی ایران و حل موانع و مسایل فیمابین همواره در دستور کار بخش‌های مختلف دولت قطر قرار دارد.

وزیر خارجه قطر ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!