پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 122268 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۲۹ |
75 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، امروز دوشنبه نهم اسفند ماه، بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۱۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۳ هزار و ۲۷۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد. گروه خودور در جریان معاملات امروز با ۸۶ هزار و ۴۷۹ معامله به ارزش […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، امروز دوشنبه نهم اسفند ماه، بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۱۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۳ هزار و ۲۷۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

گروه خودور در جریان معاملات امروز با ۸۶ هزار و ۴۷۹ معامله به ارزش ۹ هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین به ترتیب، گروه شیمیایی با ۳۲ هزار و ۶۷۲ معامله به ارزش ۴ هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۴۲ هزار و ۳۹۷ معامله به ارزش ۴ هزار و ۴۵ میلیارد ریال، گروه سیمان با ۲۷ هزار و ۲۹۲ معامله به ارزش ۳ هزار و ۳۳۱ میلیارد ریال و گروه فرآورده نفتی با ۲۳ هزار و ۹۹۶ معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، صنعتی و معدنی چادرملو با ۳۱۴ واحد، شرکت پتروشیمی پارس با ۲۸۴ واحد، سرمایه‌گذاری غدیر با ۲۷۴ واحد، شرکت سیمان فراس و خوزستان با ۲۵۶ واحد و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۲۰۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، فولاد مبارکه اصفهان با ۲ هزار و ۱۷ واحد، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با یک هزار و ۳۳۲ واحد، شرکت گوه مپنا با یک هزار و ۲۲۳ واحد، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۸۷۸ واحد و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با ۶۹۰ واحد بیشترین تاثیر منفی بر کاهش شاخص را داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ۱۳ بهمن ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۶۱.۸۶ واحدی به رقم ۲۲ هزار و ۷۲۲ واحد رسید. همچنین بیش از ۷ میلیارد و ۶۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۹۶۶ هزار و ۶۸۴ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، گروه انتهاب الکترونیک آرمان با ۱۸ واحد، شرکت سیمان ساوه با ۴ واحد، کلر پارس با ۴.۵ واحد، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با ۴ واحد و شرکت فرابورس ایران با ۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

بیمه پاسارگاد با ۱۵ واحد، شرکت پویا زرکان اق دره با ۱۱ واحد، شرکت آن و فولاد دیر ایرانیان با ۱۰ واحد، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با ۵.۳۶ واحد و شرکت پلیمر آریا ساسول با ۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!