پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 122272 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۲۹ |
94 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، نخستین رسانه بازار سرمایه با نام «ماهنامه بورس» در سال ۱۳۷۶ با رویکرد خبری، تحلیلی و آموزشی‌ آغاز به کار کرد. در شماره ۲۰۹ این ماهنامه، پس از مروری بر رویدادهای خبری، در بخش «پرونده ویژه»، به موضوع تقویت عنصر «اعتماد» در بازار سرمایه از طریق تشکیل […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، نخستین رسانه بازار سرمایه با نام «ماهنامه بورس» در سال ۱۳۷۶ با رویکرد خبری، تحلیلی و آموزشی‌ آغاز به کار کرد.

در شماره ۲۰۹ این ماهنامه، پس از مروری بر رویدادهای خبری، در بخش «پرونده ویژه»، به موضوع تقویت عنصر «اعتماد» در بازار سرمایه از طریق تشکیل «کانون حمایت از سهامداران حقیقی» پرداخته شده است.

در بخش «تحلیل صنعت»، افزون بر وضعیت صنعت سنگ آهن در جهان و خاورمیانه، این صنعت در داخل کشور و بازار سرمایه بررسی شده و به این پرسش که «چه سودآوری در انتظار شرکت‌های فعال در صنعت سنگ آهن خواهد بود؟» پاسخ داده شده است.

در بخش «خلاصه عملکرد صندوق‌ها»، عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سومین ماه فصل پاییز مورد توجه قرار گرفته است. در این بخش، به موضوعاتی همچون ترکیب و ارزش دارایی‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری و وضعیت ورود و خروج نقدینگی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ماه یاد شده پرداخته شده است.

در بخش «گپ‌وگفت»، موضوع «الزام بر تشکیل شورای ثبات مالی» از نگاه چهره‌های بازار سرمایه به تصویر درآمده است.

در بخش «آشنایی با اساتید مالی کشور»، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان به موضوع «لزوم برخورد عالمانه و محققانه با موضوعات مختلف در حوزه بازار سرمایه» پرداخته است.

در بخش «معرفی فعالان بازار سرمایه»، مدیریت ریسک در شرکت بورس اوراق بهادار تهران و تالار بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه معرفی شده است.

در بخش «مقالات»، علاقمندان می‌توانند «مدیریت شرایط نامتعارف توسط بورس‌های اوراق بهادار با تاکید بر تجربه بحران کرونا» را مطالعه کنند.

برای مشاهده شماره ۲۰۹ ماهنامه بورس تهران اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!