جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123661 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۲۱ |
73 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

هم‌زمان با نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله ترابی آیین رونمایی از ۳ کتاب «آقای شهر»، «کلام محمود» و «دیباچه‌ای بر دفتر خورشید» با حضور محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و نویسنده این سه اثر در حسینیه محله امام (ره) دامغان برگزار شد. به گزارش ادراک خبر از استان سمنان، آیین رونمایی از کتاب و خاطره گویی […]

هم‌زمان با نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله ترابی آیین رونمایی از ۳ کتاب «آقای شهر»، «کلام محمود» و «دیباچه‌ای بر دفتر خورشید» با حضور محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و نویسنده این سه اثر در حسینیه محله امام (ره) دامغان برگزار شد.

به گزارش ادراک خبر از استان سمنان، آیین رونمایی از کتاب و خاطره گویی به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله سید محمود ترابی، عالم عالی‌قدر و امام جمعه سابق شهرستان دامغان با حضور محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ ابوالفضل صادقی نژاد، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ترابی نویسنده اثر؛ خانواده و فرزندان ایشان، جمعی از مسئولین، نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر دامغان در محل حسینیه محله امام (ره) این شهر برگزار شد.

کتاب «آقای شهر»

این اثر، روایتی از زندگی، اندیشه و خاطرات آن عالم وارسته است که در پنج فصل و در ۲۷۲ صفحه به رشته تحریر درآمده و ازجمله به زندگی‌نامه، مقالات، خاطرات، تصاویر و نقطه‌نظرت شخصیت‌های مختلف علمی و سیاسی درباره معظم له می‌پردازد.

کتاب «کلام محمود»

این کتاب، پس از تألیف کتاب مقام محمود در سال گذشته، برگرفته از خطبه‌های نماز جمعه مرحوم آیت‌الله ترابی است که به شرح و توضیح چهارده روایت نورانی اهل‌بیت علیهم السلام اختصاص دارد.

کتاب «دیباچه‌ای بر دفتر خورشید»

این کتاب به بیان ۲۲ روایت ناب و شنیدنی از زندگانی آن آموزگار اخلاق و اخلاص، با روایتگری فرزند معظم له پرداخته و مخاطبان را با گوشه‌های مختلفی از زندگی درس‌آموز ایشان آشنا می‌سازد.

گفتنی است، در پایان این برنامه توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و اداره تبلیغات اسلامی دامغان از نویسنده این سه اثر با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد و فرزند برومندشان نیز ضمن بیان خاطراتی از پدر، از برگزارکنندگان این برنامه قدردانی کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید