چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12367 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۱۱ |
72 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا این دیدار دوشنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان فولاد خوزستان با یک گل میزبانش را شکست داد. بازی در نیمه اول با برتری تیم فولاد خوزستان آغاز شد و این تیم با بازیسازی پاتوسی فشار را بر روی دروازه تیم صنعت نفت لحظه به لحظه بیشتر می […]

به گزارش ایرنا این دیدار دوشنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان فولاد خوزستان با یک گل میزبانش را شکست داد.
بازی در نیمه اول با برتری تیم فولاد خوزستان آغاز شد و این تیم با بازیسازی پاتوسی فشار را بر روی دروازه تیم صنعت نفت لحظه به لحظه بیشتر می کرد.
از دقیقه ۲۰ این تیم صنعت‌نفت بود که بازی را به تعادل کشاند ولی در موقعیت سازی توان خاصی از خود نشان نداد تا بازی در این نیمه کسل کننده بدون گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم دو تیم برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند ولی خط میانی دو تیم در موقعیت سازی به توفیق چندانی نرسیدند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد.
از دقیقه ۷۰ تیم فولاد خوزستان ابتکار عمل را در دست گرفت و فشار زیادی را روی دروازه میزبان خود افزایش داد، در دقیقه ۷۸ ضربه لوسیانو پریرا در آستانه ورود به دروازه را دفاع نفت برگشت داد تا بازی بدون گل دنبال شود.
در دقیقه ۸۶ لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد توپی را روی دروازه تیم صنعت‌نفت ارسال کرد که با دروازه‌بان نفت نتوانست آن را کنترل کند و توپ وارد دروازه شد.
بازیکنان تیم صنعت‌نفت آبادان بعد از دریافت گل فشار زیادی روی دروازه فولاد وارد کردند ولی درخشش دروازه‌بان فولاد مانع از رسیدن گل برای نفتی‌ها شد.
قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا تارخ به کمک های حامد صفایی و پیمان فرخی‌مهر بود.
امید خالدی، حکیم نصاری از تیم صنعت‌نفت آبادان و حمید بوحمدان از فولاد خوزستان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، طالب ریکانی، امید خالدی، رضا جبیره(۷۹- علی امیری)، مهدی حنفی، محمد طیبی، میثم تهیدست، حکیم نصاری(۸۹- عباس بوعذار)، سیدفاخر تهامی(۸۹- رضا یزداندوست)، شروین بزرگ(۷۹- مهدی زبیدی)، حسن بیت‌سعید به میدان رفت.
فولاد خوزستان نیز با ترکیب شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری(۹۰- ساسان حسینی)، سینا شاه‌عباسی، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری(۷۵- محتبی نجاریان)، محمدرضا عباسی(۹۰- مهران درخشان مهر)، لوسیانو پریرا(۹۰- علیرضا کوشکی) به میدان رفت.
این بازی قرار بود در حضور تماشاگران برگزار شود که با تصمیم شورای تامین آبادان از حضور تماشاگران ممانعت کرد.
جمعی از هواداران آبادانی با حضور مقابل ورزشگاه قصد ورود به  ورزشگاه را داشتند که نیروی انتظامی این اجازه را به آنها نداد.
بیش از ۱۰۰ تماشاگر از دیوارهای مجاور ورزشگاه این بازی را تماشا کردند و بازی با پنج دقیقه تاخیر آغاز شد.
تیم صنعت‌نفت آبادان چهار بازیکن خود را در این دیدار به همراه نداشت.
بازیکنان تیم صنعت‌نفت آبادان قبل از آغاز بازی با پوشیدن پیراهن شماره سه با محمد بختیاری بازیکن این تیم که از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد ابراز همدردی کردند.
هر دو سرمربی در نیمه دوم به برخی تصمیات داور اعتراض شدید کردند.
در دقایق پایانی این دیدار بحثی بین علیرضا منصوریان و جواد نکونان سرمربیان دو تیم رخ داد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این شکست با ۳۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!