شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123681 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۴۸ |
61 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر؛ اپل ۱۵ خرداد امسال محصولی رونمایی می‌کند که به عقیده‌ی بسیاری از تحلیلگران در سال‌های آینده جای آیفون را می‌گیرد. کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) رویدادی با محوریت نرم‌افزار است، اما امسال بزرگ‌ترین اتفاق WWDC رونمایی هدست واقعیت ترکیبی خواهد بود، محصولی سخت‌افزاری که اپل و طرفداران این شرکت را برای دوران […]

به گزارش ادارک خبر؛ اپل ۱۵ خرداد امسال محصولی رونمایی می‌کند که به عقیده‌ی بسیاری از تحلیلگران در سال‌های آینده جای آیفون را می‌گیرد.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) رویدادی با محوریت نرم‌افزار است، اما امسال بزرگ‌ترین اتفاق WWDC رونمایی هدست واقعیت ترکیبی خواهد بود، محصولی سخت‌افزاری که اپل و طرفداران این شرکت را برای دوران پسا-آیفون آماده می‌کند.

هدست واقعیت ترکیبی اپل لایه‌ای از آیتم‌های مجازی را روی دنیای واقعی نمایش می‌دهد که امکان برقراری تعامل با آن‌ها وجود دارد.

این محصول میخ آخر بر تابوت آیفون می‌کوبد/ عکس

اپل افزون‌بر هدست واقعیت ترکیبی قصد دارد چند لپ تاپ جدید در مراسم WWDC ۲۰۲۳ معرفی کند. احتمالا یکی از این لپ تاپ‌ها مدل ۱۵ اینچ مک بوک ایر خواهد بود که شایعات مربوط‌به آن از مدت‌ها پیش شنیده می‌شود.

این محصول میخ آخر بر تابوت آیفون می‌کوبد/ عکس

مک پرو ۲۰۲۳ یکی دیگر از محصولاتی است که شاید در WWDC حضور پیدا کند، اما احتمالا رونمایی آن کم است. در کنفرانس جدید اپل شاهد رونمایی iOS ۱۷ و نسخه‌ی جدید macOS و watchOS نیز خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید