شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123827 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ |
71 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های کنترل ترافیک، صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک در معابر شهر به علت آغاز به کار ادارات و مدارس بودیم. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: در مسیر […]

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های کنترل ترافیک، صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک در معابر شهر به علت آغاز به کار ادارات و مدارس بودیم.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: در مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
وی گفت: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.
سرهنگ شریفی افزود: در بزرگراه‌های شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تا ستاری دارای ترافیک در حال حرکت است.
وی گفت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی و در حال حرکت است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بزرگ افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
وی از رانندگان خواست به جهت مسیریابی دقیق و عدم تغییر مسیر‌های ناگهانی در راه‌هایی که به آن‌ها آشنایی ندارند از استفاده از مسیریاب‌های داخلی برای مسیریابی و تردد‌های بهتر و دقیق‌تر استفاده نمایند تا ضریب اشتباه کم و دنده عقب در بزرگراه‌ها کاهش یابد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید