پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123899 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ |
77 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

هر ۳ گزینه آقای گلی لیگ برتر فوتبال بازیکنان جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس هستند. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در دوره بیست و دوم ۳ بازیکن برتر جدول گلزنان لیگ متعلق به پرسپولیسی‌های سابق است. رضا اسدی […]

هر ۳ گزینه آقای گلی لیگ برتر فوتبال بازیکنان جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس هستند.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در دوره بیست و دوم ۳ بازیکن برتر جدول گلزنان لیگ متعلق به پرسپولیسی‌های سابق است.
رضا اسدی مهاجم این روز‌های باشگاه تراکتور تبریز با ۱۱ گل در صدر گلزنان قرار دارد. این بازیکن در سال حضورش در پرسپولیس در پست هافبک از اواستفاده می‌شد در حالی که پاکو خمس سرمربی تراکتور ضمن احیای این بازیکن از اویک گلزن تمام عیار ساخته و شانس اول آقای گلی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

پرسپولیسی‌های سابق در صدر جدول گلزنان لیگ برتر 
شهریار مغانلو دیگر گلزن لیگ برتر فوتبال بازیکن سابق و قرضی پرسپولیس است او که بعد از جدایی از پرسپولیس بازیکن سانتاکلارا محسوب می شد با درخواست سپاهان در این تیم حضو ریافت و با ۱۰ گل دومین شانس آقای گلی لیگ برتر فوتبال است.

پرسپولیسی‌های سابق در صدر جدول گلزنان لیگ برتر 
در رده دوم گلزنان این فصل نام محمد عباس زاده به چشم می‌خورد که او هم از پرسپولیسی‌های سابق است و با وجود دقایق کمتری که در زمین حضور داشته است با ۱۰ گل به صورت مشترک با رضا اسدی در رتبه دوم حضور دارد.
پرسپولیسی‌های سابق در صدر جدول گلزنان لیگ برتر 
هر ۳ شانس آقای گلی لیگ در پرسپولیس تهران حضور داشتند و از این تیم جدا شدند.

رضا اسدی در دوران حضورش در پرسپولیس ۲۳ بازی برای این تیم انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند.
شهریار مغانلو برای پرسپولیس ۱۳ بازی انجام داد و ۴ بار موفق به گلزنی شد.
محمد عباس زاده نیز در زمان حضورش در پرسپولیس ۳۴ بازی برای این تیم انجام داد و موفق به زدن ۱۲ گل شد.

درخشش این بازیکنان در حالی شکل گرفت که پرسپولیس در فصل اخیر مشکل مهاجم داشت و شاید در مورد حفظ و یا جذب این بازیکنان عملکرد سرخ‌ها مناسب نبوده است.
از جمع ۳ گلزن برتر لیگ ۲ بازیکن متعلق به تیم فوتبال تراکتور است و این نشان از احیای این بازیکنان توسط سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور دارد.

با توجه به شرایط لیگ برتر فوتبال شاید مهدی قایدی هم بتواند در دو هفته پایانی خود را در جمع صدرنشینان جدول گلزنان قرار بدهد، اما شانس شهریار مغانلو با توجه به دیدار‌های سپاهان برای آقای گلی بیشتر از گزینه‌های دیگر است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید