شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123981 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۳۰ |
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در پی اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، کاهش قیمت انواع خودرو در بازار روند سریع تری به خود گرفته است. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ کارشناسان معتقدند با اعلام قیمت‌های جدید خودرو‌های مونتاژی به تولید کننده‌های این خودرو‌ها و مصوبه اخیر […]

در پی اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، کاهش قیمت انواع خودرو در بازار روند سریع تری به خود گرفته است.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ کارشناسان معتقدند با اعلام قیمت‌های جدید خودرو‌های مونتاژی به تولید کننده‌های این خودرو‌ها و مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درباره واردات خودرو‌های نو و کارکرده خارجی، متقاضیان خرید خودرو منتظر اتفاقات جدید در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها هستند.

از روز گذشته تا امروز بسیاری از خودرو‌ها دربازار با کاهش قیمت محسوس مواجه شدند.

به عنوان مثال قیمت تیبا از حدود ۳۵۲ میلیون تومان به ۳۴۳ میلیون تومان، ساینا از ۳۶۲ میلیون تومان به ۳۵۴ میلیون تومان و کوئیک از ۳۵۹ میلیون تومان به ۳۴۸ میلیون تومان کاهش یافته است.

قیمت خودرو شاهین با ۱۹ میلیون تومان کاهش به ۵۹۳ میلیون تومان و قیمت سایپا ۱۵۱ هم به ۲۸۸ میلیون تومان رسید.

خودرو‌های مونتاژی هم با کاهش قیمت روبرو شدند. به طوریکه تیگو ۷ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۳۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی (۵ نفره) نیز ۸۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و از یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان رسیده است. دیگنیتی پرایم هم با ۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت، ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان فروخته شد.

قیمت جک S ۵ نیز از یک میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان به یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

این کاهش‌ها در قیمت محصولات ایران خودرو هم تاثیر داشته است. قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای از حدود ۶۷۹ میلیون تومان به ۶۶۴ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲ از ۵۵۶ میلیون تومان به ۵۳۲ میلیون تومان، پژو پارس از حدود ۵۶۷ میلیون تومان به ۵۳۲ میلیون تومان کاهش یافته است.

دنا پلاس با ۱۵ میلیون تومان کاهش ۶۷۰ میلیون تومان و رانا پلاس با ۱۲ میلیون تومان کاهش ۵۵۰ میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

همچنین قیمت هایما S ۷ نیز با حدود ۴۰ میلیون تومان کاهش از یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید