شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123991 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۳۷ |
76 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز‌های آبی هرمزگان به شهادت رسید. به گزارش ادراک خبر، سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: عصر امروز مرزبانان مبارزه با موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در […]

سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز‌های آبی هرمزگان به شهادت رسید.

به گزارش ادراک خبر، سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: عصر امروز مرزبانان مبارزه با موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس با یک باند اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و در این درگیری سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار اسماعیلی با اشاره به اینکه قاچاقچیان پس از درگیری اولیه و زخمی شدن تعدادی از اعضای باند از محل متواری شدند افزود: تلاش مرزبانان برای تعقیب و دستگیری اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان شجاع و فداکار با تاکید بر ادامه راه شهدا برای دفاع از مرز‌های کشور گفت: قطعا انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون این شهید پایمال شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید