جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 123994 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۳۸ |
116 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

بر اساس تازه‌ترین آمار، تعداد قربانیان کرونا در جهان به بیش از ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر رسید و اندونزی و روسیه در شبانه روز گذشته بیشترین تعداد تلفات مبتلایان به کرونا را در جهان ثبت کردند. به گزارش ادراک خبر به نقل از ورلد میترز، ،تا کنون ۶۸۷ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۲۰ […]

بر اساس تازه‌ترین آمار، تعداد قربانیان کرونا در جهان به بیش از ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر رسید و اندونزی و روسیه در شبانه روز گذشته بیشترین تعداد تلفات مبتلایان به کرونا را در جهان ثبت کردند.

به گزارش ادراک خبر به نقل از ورلد میترز، ،تا کنون ۶۸۷ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۲۰ نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۹۹۰ نفر جان باخته اند.
آمریکا با ابتلای ۱۰۶ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۸۸ نفر و فوت یک میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۲۷ نفر بر اثر کرونا در صدر قرار دارد. بیشترین تلفات شبانه روز گذشته در جهان مربوط به اندونزی و روسیه به ترتیب با ۳۵ و ۳۳ فوتی است. پس از آمریکا، هند با ۴۴ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۶۳۰ مبتلا و مرگ ۵۳۱ هزار و ۶۸۰ نفر بر اثر این بیماری در جایگاه دوم آمار مبتلایان قرار دارد. ۲۱ نفر نیز در این کشور طی شبانه روز گذشته جان باختند.

فرانسه آمار ۴۰ میلیون و ۱۷ هزار و ۸۸۹ مبتلا و ۱۶۶ هزار و ۸۱۱ فوتی بر اثر کرونا را تا کنون ثبت کرده است. ۵۱۳۰ نفر طی شبانه روز گذشته در فرانسه به کرونا مبتلا شده اند و این کشور به لحاظ تعداد مبتلایان جدید کرونا در صدر قرار گرفته است.
در آلمان ۳۸ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۶۲ مبتلا و ۱۷۳ هزار و ۳۷۵ مرگ ناشی از کرونا ثبت شده است.

در برزیل، ۳۷ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۹۷۱ نفر تا کنون به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۷۰۱ هزار و ۸۳۳ نفر جان باخته اند.
آمار کرونا در ایتالیا از ابتلای ۲۵ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۲۰۸ نفر و مرگ ۱۸۹ هزار و ۹۰۴ نفر بر اثر این بیماری حکایت دارد.

در انگلیس تا کنون ۲۴ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۹۵ نفر به کرونا مبتلا شده و ۲۲۳ هزار و ۳۹۶ نفر بر اثر آن جان باخته اند.
در روسیه تا کنون ۲۲ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۶۴۹ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۳۹۸ هزار و ۵۲۵ نفر جان باخته اند.
در اسپانیا تا کنون ۱۳ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۸۲۵ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۱۲۰ هزار و ۹۶۴ نفر جان باخته اند.
آمار کرونا در ایران از ابتلای ۷ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۷۴۴ نفر و فوت ۱۴۶ هزار و ۵۸ نفر حکایت دارد.
در مجموع ۱۵۵ نفر در شبانه روز گذشته در جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.
بر اساس به روزرسانی آمار واکسیناسیون کرونا در کشور‌های جهان، تاکنون ۵.۵۵ میلیارد نفر تقریبا معادل ۷۲.۳ درصد جمعیت جهان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. در آمریکا تا کنون ۸۰% مردم در برابر کرونا واکسینه شده اند که از این تعداد ۶۸% دو دوز واکسن و ۳۴% دوز تقویتی واکسن را دریافت کرده اند. در هند، ۷۵% مردم واکسن دریافت کرده اند که ۷۰% کاملا واکسینه شده اند و ۱۷% دوز تقویتی را دریافت کرده اند.
در برزیل، ۹۰% مردم واکسن زده اند و از این تعداد ۸۳% به طور کامل واکسینه شده و ۶۰% دوز تقویتی واکسن را دریافت کرده اند. در فرانسه این آمار به ترتیب، ۸۲% آمار واکسیناسیون، ۷۹% دریافت دو دوز واکسن و ۷۱% دریافت دوز تقویتی کرونا اعلام شده است. در آلمان ۷۸% تا کنون واکسن زده اند و ۷۶% دو دوز واکسن و ۷۸% دوز تقویتی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
انگلیس تا کنون ۸۱% مردم خود را در برابر کرونا واکسینه کرده است که ۷۶% این تعداد دو دوز واکسن و ۶۰% تعداد دوز تقویتی کرونا را دریافت کرده اند. در ایتالیا این آمار به ترتیب ۸۴% واکسن، ۸۰% دو دوز واکسن و ۷۸% دوز تقویتی واکسن است. در روسیه تا کنون ۶۱% واکسن زده اند و از این تعداد ۵۵% دو دوز واکسن و ۱۴% دوز تقویتی واکسن را دریافت کرده اند.
در ایران هم تا کنون ۷۹% از مردم در برابر کرونا واکسینه شده و از این تعداد ۷۱% دو دوز واکسن و ۳۸% دوز تقویتی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید