پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124105 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ |
76 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند. به گزارش ادارک خبر به نقل از فارس؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: […]

نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.

به گزارش ادارک خبر به نقل از فارس؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مأمور شدند تا موضوع دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند و گزارش خود در این باره را ارائه کنند.

وی افزود: بخش‌های مأمورشده برای تهیه این گزارش هرچه زودتر گزارش خود در باره دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را نهایی و نتیجه کار را به اطلاع مردم و نمایندگان برسانند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون اصل نود، حراست و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تلاش کنند تا این گزارش را قبل از انتخابات هیات رئیسه که بنا است در روز سه شنبه دوم خرداد ماه برای اجلاسیه چهارم برگزار شود، نهایی و اعلام کنند و اگر این امر محقق نشد، در مدت کوتاهی این کار را انجام دهند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر گزارش مربوط به این موضوع به صورت شفاف ارائه شود و مردم و همه نمایندگان آن‌ها در مجلس در جریان اصل ماجرا قرار گیرند.

وی افزود: درخواست ما فقط تأکید بر تسریع در ارائه نتیجه بررسی‌ها و ایجاد شفافیت در موضوع دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید