پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12429 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۵۹ |
97 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

تبلت‌ها به عنوان بخش اجتناب ناپذیر زندگی روزانه ما تبدیل شده اند. با وابستگی روزافزون و تقاضای بیشتر، رقابت میان برند‌های بزرگ برای معرفی چیزی که به بهترین محصول نامیده می‌شود شدت گرفته است. از آنجایی که برند‌ها با انتخاب‌های مختلف در دسترس است انتخاب بهترین محصول کمی دشوار می‌شود. اما در این میان افرادی […]

تبلت‌ها به عنوان بخش اجتناب ناپذیر زندگی روزانه ما تبدیل شده اند. با وابستگی روزافزون و تقاضای بیشتر، رقابت میان برند‌های بزرگ برای معرفی چیزی که به بهترین محصول نامیده می‌شود شدت گرفته است. از آنجایی که برند‌ها با انتخاب‌های مختلف در دسترس است انتخاب بهترین محصول کمی دشوار می‌شود.
اما در این میان افرادی نیز به دنبال تبلت هایی متناسب با بودجه خود هستند. تبلت هایی که هم قیمت مناسبی داشته باشند و پاسخگوی  نیازهای ما باشند.  اگر بودجه شما کم است یا نمی‌خواهید بیش از حد خرج کنید، ما در اینجا بهترین تبلت‌های اندرویدی با قیمت مناسب را برای شما گردآوری کرده ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.
Amazon Fire HD ۸
اگر بخواهیم در مورد تبلت‌های با قیمت مناسب صحبت کنیم، آمازون فایر اچ دی ۸ با یک پردازنده چهار هسته‌ای سریع ۱.۳ گیگاهرتز برترین انتخاب را از نظر مشخصات و ویژگی‌ها به ما ارائه می‌دهد. Fire HD ۸ با ۵۰ ٪ رم بیشتر، عملکرد سریعتی در مقایسه با Fire ۷ ارائه می‌دهد. با صفحه نمایش ۸ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ می‌توانید فیلم‌ها را تماشا کنید و بازی‌ها را با وضوح HD واضح و شفاف تجربه کنید.
فضای ذخیره سازی آن نیز در مقایسه با سایر رقبا نیاز طیف گسترده ای از کاربران را بر طرف می کند. در حالت هندزفری، الکسا به شما امکان می‌دهد ویدیو‌ها را موقتا متوقف کنید، موسیقی پخش کنید، برنامه‌ها را باز کنید، آب‌وهوا و موارد دیگر را نمایش دهید. این گوشی دارای دوربین عقب ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلو با قابلیت فیلمبرداری ۷۲۰p HD است. آمازون فایر اچ دی، همچنین دارای یک باتری است که ۱۰ ساعت نیاز روزانه شما را پوشش می‌دهد.

Fusion ۵
بسیاری از مشتریان این تبلت را به دلیل قابلیت پاسخگویی سریع و ارائه صفحه نمایش بزرگ با قیمت مقرون به صرفه، تبلتی کاملاً شگفت انگیز می‌دانند. وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، این دستگاه دارای طراحی باریک، براق و سبک وزن است که حس راحتی را در حین استفاده ایجاد می‌کند.
دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۲۰۰ در ۸۰۰ که برای بازی و ویدیو مناسب است. این تبلت به دلیل حفاظت از صفحه نمایش با محافظ صفحه بهترین گزینه برای بچه‌ها است.
دوربین عقب ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۰.۳ مگاپیکسلی آن اگرچه کیفیت بالایی نیست اما برای استفاده روزمره کافی است. این گوشی دارای ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا است. پردازنده دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی برای پردازش روان با عمر باتری ۵-۶ ساعت است که زمان اجرا و سرگرمی مداوم را افزایش می‌دهد.

Galaxy Tab A۷ Lite
اگر به دنبال یک تبلت مقرون به صرفه هستید نمی‌توانید گلکسی A۷ لایت را نادیده بگیرید. این تبلت با برخورداری از یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۳۴۰، زیبا و هوشمندانه به نظر می‌رسد. گلکسی A۷ لایت با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده و دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است که تا ۱ ترابایت قابل ارتقاء است. دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. این تبلت دارای یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Lenovo Tab M۸
تبلت لنوو M۸ با قیمت مناسب و اندروید ۹ یکی از بهترین تبلت‌هایی است که می‌تواند در لیست ما جای بگیرد. این تبلت دارای یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۰۰ است. این تبلت دارای یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. لنوو M۸ دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت با رم ۲ گیگ و همچنین حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با رم ۳ گیگ است. این تبلت دارای عمر باتری مناسب با داشتن یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

HTC Nexus ۹
تبلت نکسوس ۹ دارای یک صفحه نمایش ۸.۹ اینچی IPS بارزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱.۶ مگاپیکسلی است. تبلت نکسوس دارای باتری ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که این تبلت را برای استفاده روزانه به دستگاهی مناسب  تبدیل می کند. همچنین دارای حافظه داخلی ۱۶/۳۲ گیگابایت با ۳ گیگ رم بوده و با اندروید ۵ لولی پاپ به بازار عرضه شده است.

گزارش از حسین فلاحی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید