پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124765 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ |
52 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در برخی مناطق پایتخت ساخت و ساز های غیرمجاز روی می دهد، گفت: در برخی مناطق، شهرداری با جدیت در حال مبارزه با تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز است. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی عباسی در یکصد و […]

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در برخی مناطق پایتخت ساخت و ساز های غیرمجاز روی می دهد، گفت: در برخی مناطق، شهرداری با جدیت در حال مبارزه با تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز است.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی عباسی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تصاویری به دست ما رسید که کنار بزرگراه شهید کاظمی یک ساختمان ۱۰ طبقه در حال ساخت بود، اظهار کرد: بنده یک شب از این منطقه بازدید کردم و دیدم که جرثقیل ها در حال فعالیت بودند و شهادت می دهم که در شهرداری نسبت به موضوع کوتاهی شده و این سوال را کردیم که چرا صیانت نشده است.
وی با بیان اینکه شهرداران برای موارد بحرانی منصوب می شوند که چنین مسائلی ایجاد نشود، خاطرنشان کرد: در منطقه یک و نوزده مشکل داریم و وقتی اجازه دادند ۵۰ واحد ساختمان ساخته شود و مردم در آن زندگی کنند دیگر نمی توانند کاری کنند. ۱۰۰ درصد فساد در این موارد اتفاق افتاده و مگر می شود جلوی چشمان ما، این چنین ساخت و ساز صورت بگیرد. البته در برخی مناطق، شهرداری در حال مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

عباسی ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۱۸ برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان کاری سنگین، یادآور شد: اصلاح قانون به این اتفاقات کمک می کند اما آنچه امروز از حیثیت ما دفاع می کند این است که تا زمانی که مردم وارد آن نشدند و به تعداد آن اضافه نشده، باید پیگیری و پیشگیری کرد.
وی ادامه داد: در حریم می سازند می گوییم متوجه نشدیم اما در کنار بزرگراه کاظمی شاهد ساخت و ساز غیرمجاز هستیم و مردم عبور می کنند و این سوال را می پرسند که چرا اینجا مجوز ۱۰ طبقه صادر شده و در محلات ما مجوز پنج طبقه می دهند؟
پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه در مواردی حتی پارکینگ نیز تأمین نکرده اند، گفت: هفته آینده از شهردارانی که با این مسئله درگیر هستند با حضور نماینده های دادستانی برگزار خواهد شد تا این ساخت و سازها در هر سطحی تخریب شوند. یا باید امروز هزینه کنیم و یا باید ببینیم مردم در این بناهای ناایمن ساکن می شوند و در آن زمان هزینه های سنگین تری را بپردازیم.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید