سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12545 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۳ |
103 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، حمیدرضا باقری دوشنبه‌شب به مناسبت هفته هلال احمر در نشست  با فعالان رسانه شهرستان افزود: برای ساخت این مکان‌ها با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۵۰ درصد تاکنون ۴۰ میلیارد ریال بودجه هزینه شده و برای اتمام آنها که جزو موارد ضروری است به همکاری مسئولان و همراهی بخش‌خصوصی و خیران نیاز […]

به گزارش ادراک خبر، حمیدرضا باقری دوشنبه‌شب به مناسبت هفته هلال احمر در نشست  با فعالان رسانه شهرستان افزود: برای ساخت این مکان‌ها با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۵۰ درصد تاکنون ۴۰ میلیارد ریال بودجه هزینه شده و برای اتمام آنها که جزو موارد ضروری است به همکاری مسئولان و همراهی بخش‌خصوصی و خیران نیاز است .
وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲ پایگاه بین راهی امداد و نجات با همکاری امداگران سالانه به  به مردم به خصوص مسافران ارائه خدمات می‌دهد بر تقویت و تامین نیازهای آنها تاکید کرد.
این مسئول اظهار کرد: هلال احمر برای ارائه خدمات مختلف امداد و نجات، فرهنگی و اجتماعی خود بیش از گذشته به همراهی مردم به خصوص خیران و همکاری تمامی مسئولان نیاز دارد.
باقری بیان کرد: سال گذشته به دلیل وجود کرونا برای کمک به افراد نیازمند به خصوص تامین دارو و حمایت درمانی از ۲۰۶ نفر بیش از سه میلیارد ریال بودجه جذب و اقدام  صورت گرفت .
به گفته وی، در این مدت توسط خیران ۱۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مختلف به هلال احمر کمک شد که طبق مقررات در راستای خدمت به مردم و نیازمندان هزینه شد.
رییس جمعیت هلال احمر مهریز اظهار کرد: پارسال هفت دوره آموزش امداد و نجات در بخش‌های مختلف با حضور ۶۷۰ نفر از علاقه‌مندان برای بانوان و آقایان با موفقیت برگزار شد.
باقری به اهمیت آگاه‌سازی و ارتقای آمادگی مردم برای پیشگیری از حوادث و همچنین در کاهش آسیب‌ها در شهرستان اشاره کرد و یکی از راه‌های آن را آموزش همگانی ذکر کرد.
تعداد اعضای زیرپوشش هلال حمر مهریز حدود ۲ هزار نفر است که شامل داوطلبان، جوانان و امداگران زن و مرد است که سالانه به صورت افتخاری با این جمعیت همکاری دارند.
مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در مسیر یزد به بندرعباس،  کرمان، زاهدان و ایرانشهر واقع است که نقش موثری در برقراری  ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارد .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!