جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12571 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۰ |
103 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

امیر دریادار ایرانی بهره‌گیری از نخبگان کشوری را از اولویت‌های اصلی ارتش دانست و عنوان کرد: امروز نقطه اتکای نیرو‌های مسلح، شما جوانان نخبه هستید. به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع نخبگان وظیفه کشوری (ذخیره‌های نظام) مرکز آموزش ۰۱ شهدای […]

امیر دریادار ایرانی بهره‌گیری از نخبگان کشوری را از اولویت‌های اصلی ارتش دانست و عنوان کرد: امروز نقطه اتکای نیرو‌های مسلح، شما جوانان نخبه هستید.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع نخبگان وظیفه کشوری (ذخیره‌های نظام) مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش با بیان این که نیروی دریایی راهبردی، به عنوان لبه بیرونی دفاعی کشور، مرز‌های دفاعی را حداقل ۲۰۰۰ کیلومتر عقب‌تر رانده است، گفت: امروز در جهان نظم نوینی در حال شکل‌گیری است و مطمئن باشید کشور ما در این نظم نوین، جایگاه ویژه‌ای پیدا خواهد کرد.

بهره‌گیری از نخبگان کشوری از اولویت‌های ارتش
وی با اشاره به اولویت‌های اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با بهره‌گیری از نخبگان، امروز به سطح بالایی از توانمندی خوداتکایی و تأمین تجهیزات رسیده‌ایم به طوری که زیردریایی طارق و فاتح ما در دریا شناور هستند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش بهره‌گیری از نخبگان کشوری را از اولویت‌های اصلی ارتش دانست و عنوان کرد: امروز نقطه اتکای نیرو‌های مسلح، شما جوانان نخبه هستید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!