شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12804 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
102 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی طرحی را تهیه و تدوین کرده اند. متن طرح بدین شرح است: طرح الحاق یک بند به ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دولتی طرحی را تهیه و تدوین کرده اند.

متن طرح بدین شرح است:

طرح الحاق یک بند به ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

یک بند به عنوان بند «ف» به ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳.۱۲.۴ به شرح زیر الحاق می‌شود.

به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶.۷.۸ اجازه داده می‌شود تا ۵درصد از هزینه اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی دارای ردیف بودجه ملی و یا مصوب هیأت مدیره شرکت‌های تابعه خود را تا شعاع ۱۰۰ کیلومتری محل اجرای طرح در جهت محرومیت‌زدایی با مشورت شورای توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان‌های ذی‌ربط به طرح‌های عمومی و زیربنایی این مناطق کمکی بلاعوض و یا تا ۱۰ درصد از هزینه اجرای طرح، در طرح‌های انتفاعی زیربنایی محدوده ذکر شده مشارکت نمایند.

در همین راستا این طرح به کمیسیون تخصیص برنامه و بودجه ارجاع شد و هیئت رئیسه کمیسیون طرح مذکور را به کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه ارسال کرد و بعد از بحث و بررسی جزئیات طرح مذکور در این کمیته مصوب شد.

متن طرح مصوب شده بدین شرح است:

یک بند به عنوان بند «ف» به ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳.۱۲.۴ به شرح زیر الحاق می‌شود.

در راستای رفع مشکلات اجتماعی ناشی از اجرای طرح‌های (پروژه‌ها) تملک‌ دارایی‌های سرمایه‌ای به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸۶.۷.۱۸ اجازه داده می‌شود تا سقف ۵ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به این طرح‌ها (پروژه‌ها) و یا از محل منابع داخلی شرکت‌های تابع خود را تا شعاع ۵۰ کیلومتری با هماهنگی استانداران به طرح‌های (پروژه‌ها) محرومیت‌زدایی محله اجرای طرح (پروژه‌ها) اختصاص داده و یا تا سقف ۱۵درصد از محل منابع موردالاشاره این طرح‌ها (پروژه‌ها) در طرح‌های (پروژه‌ها) انتفاعی زیربنایی محدوده اجرای طرح (پروژه‌ها) مشارکت نماید.

 

 


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!