چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12930 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ |
100 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

­مراسم قدردانی از معلمان و اساتید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور مجلس رئیس جمهور در این مراسم با تبریک روز استاد به اهمیت علم و علم آموزی اشاره کرد و گفت: مسلمانان باید در جایگاه بالای دانش قرار گیرند. حسینی افزود: […]

­مراسم قدردانی از معلمان و اساتید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

مراسم قدردانی از اساتید سازمان پژوهشی علمی و صنعتی ایرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور مجلس رئیس جمهور در این مراسم با تبریک روز استاد به اهمیت علم و علم آموزی اشاره کرد و گفت: مسلمانان باید در جایگاه بالای دانش قرار گیرند.

حسینی افزود: باید با همت و اندیشه و ابتکار معلمان و اساتید ایده های نو را تبدیل به محصول کنند و در اختیار مردم قرار دهند.

وی گفت: باید به علم به عنوان یک عبادت نگاه کنیم و این یک جهاد بزرگ است که البته این مورد، مورد تأیید رهبری و دولت است و باید با تمام تلاش برای رشد و انجام این جهاد بزرگ تلاش کنیم و به همین دلیل دولت در ۳۷ موضوع سند تحول را تدوین کرده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: با توجه به شعار سال فعالیت های گسترده ای انجام می دهیم و همه دستگاه ها باید تلاش کنند و وظیفه جهاد تبیین را به درستی انجام دهند.

حسینی گفت: کشور قرار ا ست پیشرفت کند و روش دولت این است که به حاشیه نپردازد و کشور را به پیش ببرد.

وی اشاره ای هم به اصلاح قیمت ها کرد و افزود: ما تلاش خود را انجام می دهیم تا این طرح به بهترین شکل به نفع مردم و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشر ضعیف انجام شود.

حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: همه دستگاه ها و نهادها تلاش کنند تا حل مشکلات مردم مرتفع شود.

در پایان این مراسم از اساتید و معلمان این سازمان قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!