پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13013 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ |
112 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – پرسپولیس روز تلخی را در فولاد شهر اصفهان سپری کرد.شاگردان گل محمدی درحالی در سد ذوب آهن گرفتار شدند و به نوعی قهرمانی را از دست رفته می‌بینند که در این دیدار یک اتفاق مثبت هم برای سرخ‌پوشان رخ داد و شرزود تمیروف موفق […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

پرسپولیس روز تلخی را در فولاد شهر اصفهان سپری کرد.شاگردان گل محمدی درحالی در سد ذوب آهن گرفتار شدند و به نوعی قهرمانی را از دست رفته می‌بینند که در این دیدار یک اتفاق مثبت هم برای سرخ‌پوشان رخ داد و شرزود تمیروف موفق شد اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

در دقیقه ۵۷ بازی، مهدی ترابی با ارسال یک پاس مهندسی شده به قلب خط دفاع سبزپوشان، شیرزود تمیروف در یک موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که پیش از این هم چند موقعیت خوب گلزنی را هدر داده بود، با نهایت قدرت توپ را به سمت دروازه فرعباسی شلیک کرد و توپ پس از برخورد با دست دروازه‌بان ذوب آهن در درون دروازه جای گرفت.

تمیروف به قدری پس از این گل خوشحال بود که پس از درآوردن پیراهن خود، کارت زرد پیام حیدری را به جان خرید و انواع و اقسام شادی‌های گل را به نمایش گذاشت. این نخستین گل این او در زمان حضور در پرسپولیس در یک دیدار رسمی بود.

تمیروف پیش از این حتی در بازیهای دوستانه و تمرینات پرسپولیس هم موفق به گلزنی نشده بود تا انتقادها از او به اوج برسد و حتی کادر فنی پرسپولیس هم بابت جذب چنین بازیکنی سوژه نقدهای مختلف شدند؛ با این همه بعد از آنکه در بازی دوستانه مقابل نیروی زمینی موفق به گلزنی شد، در دیدار مقابل ذوب آهن هم توانست پاس عالی ترابی را تبدیل به گل کند و تک گل تیمش را به ثمر برساند.

این طلسم شکنی درحالی اتفاق افتاد و پای مهاجم ازبکستانی به گلزنی باز شد که پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز داشت ولی با وجود داشتن موقعیت‌های زیاد، شاگردان گل محمدی فقط یک بار موفق به گلزنی شدند و دو امتیاز بسیار مهم را در اصفهان جا گذاشتند.

طلسم شکنی تمیروف در روز تلخ فولادشهر/ شادی گل در مدل‌های مختلف!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!