جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13022 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ |
85 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

علی تهوری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارکنان اداره کل  صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف خراسان جنوبی در قالب ۶۰ تیم نظارتی بر فعالیت واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش مواد غذایی و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی نظارت و بازرسی می‌کنند. وی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم […]

علی تهوری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارکنان اداره کل  صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف خراسان جنوبی در قالب ۶۰ تیم نظارتی بر فعالیت واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش مواد غذایی و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی نظارت و بازرسی می‌کنند.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ضرورت نظارت گسترده بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و جلوگیری از گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالا از روز گذشته بازرسان با حضور فعال، نظارت خود را بر شبکه عرضه کالاهای اساسی و انبارها تشدید کرده‌اند.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تمامی فعالان صنفی و غیرصنفی درخواست کرد هرگونه محل نگهداری کالا و انبار خود را در سامانه جامع انبارها و گردش کالاهای خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند تا دچار مشکل نشوند.
وی گفت: با توجه به انتظارات مردمی، بازرسان صمت در کنار بازرسان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف، ضمن نظارت بر گروه‌های کالایی صنعتی، کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی از جمله آرد و نان را مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهند.
تهوری از عموم شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، انبار مشکوک، احتکار و کالای قاچاق مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!