پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13024 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ |
98 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سردارسرتیپ دوم ستاد محمدسعید فاضل‌دادگر روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این توزیع کننده بیش از ۵۴ هزار عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد. وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند این عامل توزیع قرص‌های غیرمجاز را در گرگان شناسایی کنند. وی خاطرنشان کرد: پس از […]

سردارسرتیپ دوم ستاد محمدسعید فاضل‌دادگر روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این توزیع کننده بیش از ۵۴ هزار عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند این عامل توزیع قرص‌های غیرمجاز را در گرگان شناسایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: پس از کسب مجوزهای قانونی از مخفیگاه متهم بازدید که طی آن ۲۰ هزار سی‌سی شربت متادون، ۵۴ هزار عدد قرص‌های ترامادول و متادون، ۲ کیلوگرم حشیش و ۲ هزار و ۷۰۰ نخ سیگار و تعدادی آلات و ادوات توزین و مصرف موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی گلستان یادآور شد: متهم این پرونده، شربت‌های متادون و اوپیوم را در شیشه‌های ۲۵۰ سی‌سی بسته‌بندی و وکیوم شده به عنوان شربت خارجی به مصرف‌کنندگان به فروش می‌رساند.
فاضل‌دادگر با اشاره به دستگیری متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، افزود: پلیس گلستان شبانه‌روز برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه تلاش کرده و اجازه فعالیت مجرمانه به قانون شکنان نخواهد داد.
وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در گرگان افزود: این طرح با محوریت پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار ماموران انتظامی مرکز استان قرار گرفت.به گفته وی در این راستا با تلاش ماموران، پنج معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.
فاضل‌دادگر با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح غیرمجاز در راستای اجرای این طرح گفت: چنین طرح‌هایی با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه استحفاظی شهرستان گنبدکاووس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند یک نفر سارق سابقه‌دار به همراه سه مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: ‌در تحقیقات تخصصی و فنی، متهم با قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس به هشت فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف که تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهم و مالخران کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
وی با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، ازشهروندان خواست؛ وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل مطمئن جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!