جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13026 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ |
82 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

بهروز حصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :  این کامیون در پی رصد کارشناسان اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز  شناسایی شد. وی بدون اعلام میزان آرد کشف شده، اضافه کرد:  یکی از کامیون های یک شرکت حمل و نقل در حال تخلیه آرد یارانه ای در یک […]

بهروز حصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :  این کامیون در پی رصد کارشناسان اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز  شناسایی شد.
وی بدون اعلام میزان آرد کشف شده، اضافه کرد:  یکی از کامیون های یک شرکت حمل و نقل در حال تخلیه آرد یارانه ای در یک واحد صنفی غیر مجاز بود که بلافاصله  این خودرو متوقف و پرونده تخلف عرضه خارج‌ از شبکه تشکیل شد.
حصاری گفت : بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان با مشاهده هر گونه تخلف در حوزه نان سنتی با قاطعیت و بدون اغماض با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهند کرد. 
وی تاکید کرد: بازرسان اتاق اصناف با هرگونه گرانفروشی ، کم فروشی  و عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی به شدت برخورد می کنند.
رییس اتاق اصناف مرکز البرز اظهار داشت : طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها به شدت افزایش یافته و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب ، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی بازرسان قرار می گیرند. 
 حصاری افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف شامل کم فروشی یا گران فروشی ، مراتب را از طریق شماره تماس ۳۶۱۱۷ اتاق اصناف مرکز استان البرز به بازرسان واحد بازرسی ونظارت اصناف البرز اطلاع  دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!