سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13040 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ |
99 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی روز سه‌شنبه در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استان اظهار داشت: تشکل‌ها با هدف مشارکت در پیشرفت و توسعه کشور به ارائه برنامه و راهکار بپردازند. وی تعداد کل تشکل‌های غیردولتی خراسان جنوبی را ۴۲۹ سازمان مردم‌نهاد اعلام کرد و […]

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی روز سه‌شنبه در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استان اظهار داشت: تشکل‌ها با هدف مشارکت در پیشرفت و توسعه کشور به ارائه برنامه و راهکار بپردازند.
وی تعداد کل تشکل‌های غیردولتی خراسان جنوبی را ۴۲۹ سازمان مردم‌نهاد اعلام کرد و گفت: خراسان جنوبی در این زمینه با رشد ۴۴.۵ درصدی، رتبه چهارم کشور را از آن خود کرده است.
رییس شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد خراسان جنوبی بر رفع آسیب‌ها و مشکلات استان با استفاده از ظرفیت و توان سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید و اضافه کرد: سازمان‌های غیردولتی با بهره‌گیری از منابع انسانی داوطلب و جذب منابع مالی، قادر به تحقق اهدافی هستند که در توان سایر سازمان‌ها نیست.
وی تصریح کرد: تشکل‌ها به علت تخصص میدانی و بومی، بهتر می‌توانند نیازها و کمبودها را شناسایی کنند و با جلب مشارکت گروه‌های داوطلب مردمی، اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای را تحقق بخشند.
طالبی با تاکید بر اینکه الگوی کار مشارکتی از دیرباز تا کنون در کشور وجود داشته است گفت: شکل گرفتن سازمان‌های مردم‌نهاد تخصصی در سالیان اخیر موجب تسهیل در اجرای برنامه‌ها شده است.
وی با بیان اینکه تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد همواره مورد تایید و حمایت دولت‌ها قرار دارند، تسریع در روند وصول استعلامات و صدور پروانه فعالیت تشکل‌ها را مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!