چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13050 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ |
88 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا سید احمد زاده روز سه شنبه در نشست اضطراری شورای اداری افزود: اجرای این طرح همواره دغدغه دولت های قبل بوده ولی دولت سیزدهم تصمیم به عملی ساختن این اتفاق مهم تحت عنوان جراحی اقتصادی گرفته است . وی تاکید کرد: برای نجات اقتصاد کشور  رئیس جمهور آبرویش را به میدان آورده […]

به گزارش ایرنا سید احمد زاده روز سه شنبه در نشست اضطراری شورای اداری افزود: اجرای این طرح همواره دغدغه دولت های قبل بوده ولی دولت سیزدهم تصمیم به عملی ساختن این اتفاق مهم تحت عنوان جراحی اقتصادی گرفته است .
وی تاکید کرد: برای نجات اقتصاد کشور  رئیس جمهور آبرویش را به میدان آورده و این اقدام همان تفکر شهادت طلبی است لذا باید با هم افزایی و همدلی دولت و رئیس جمهور را حمایت کنیم تا شاهد تحقق جراحی اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم .
احمد زاده تصریح کرد: به اعتقاد رئیس جمهور از دورن باید کشور را ساخت و اقتصاد متحول شود، بدون تردید اجرای طرح مردمی سازی یارانه و توزیع عادلانه آن یک الزام عقلی است.
وی ادامه داد: پیش از این انحراف اساسی در بحث یارانه ها وجود داشت و به دست مردم نمی رسید و سرمایه داران اوضاع شان بهتر شد اما فقرا همچنان در رنج ماندند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تمامی اقتصاد دانان و نخبگان به اهمیت مردمی سازی یارانه ها واقفند و اجرای این طرح را یک ضرورت می دانند.
احمد زاده تاکید کرد: در گذشته، انحراف اساسی در رسیدن کالاهای اساسی به دست مردم وجود داشت اما هم اینک اوضاع سامان خواهد یافت و دست سودجویان قطع خواهد شد.
وی بیان کرد: همه مدیران و مسئولان باید برای اجرای مطلوب این طرح پای کار بیایند و عملیاتی شدن صحیح این طرح یک تکلیف است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی معیار های بازدارنده برای گرفتن سرمایه در گردش در استان توسط بانک ها  باید حذف شود و هیچ بانکی حق ندارد که کوتاهی کند.
احمد زاده افزود: با توجه به جنگ روسیه و اوکراین وضعیت غذایی در دنیا به مخاطره افتاده است.
وی تاکید کرد: ۴۰ درصد غلات استراتژیک در جهان متعلق به روسیه و اوکراین است و بیشتر کشور ها با بحران مواجه شده اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شرایط کنونی هیچ یک از بانک های استان حق برداشت از یارانه مردم به دلیل تاخیر در اقساط و یا دلایل دیگر را ندارند.
احمد زاده  با اشاره به اینکه  رسانه ها باید کمک کنند تا این طرح به خوبی در کشور اجرا شود تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی و یا رسانه ای که سبب تشویش و کشاندن مردم به سطح خیابان ها شود باید پاسخگو باشد. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیران مراقب اخلاق الهی در کلام شان باشند و دوم مراقب افرادی باشیم که شیطنت کرده و جامعه را متشنج می کنند. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!