جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13079 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ |
108 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به تحت تعقیب قرار گرفتن فائزه هاشمی از سوی دادستان و تشکیل پرونده برای او در دادسرا گفت: موضوع این است که بعضی‌ها همچون فائزه هاشمی برای کسب منافع شخصی خود هویت‌شان را زیر پا گذاشته و […]

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به تحت تعقیب قرار گرفتن فائزه هاشمی از سوی دادستان و تشکیل پرونده برای او در دادسرا گفت: موضوع این است که بعضی‌ها همچون فائزه هاشمی برای کسب منافع شخصی خود هویت‌شان را زیر پا گذاشته و منافع ملی را می‌فروشند.

وی افزود: هویت هر فرد به فرهنگ کشوری است که در آن زندگی می‌کند و هر فرد وطن‌دوست و دارای هویت به آب و خاکی که در آن زندگی می‌کند علاقه‌مند است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: جداً مایه تأسف است که بعضی‌ها برای کسب منافع شخصی بخواهند هویت‌شان را زیر پا بگذارند و به منافع ملی و کشورشان پشت پا بزنند.

جوکار خاطرنشان کرد: این عده حتی ارزش اینکه اسم آنها را هم مطرح کنیم ندارد چرا که این افراد اینقدر کوچک و کم ارزش هستند که طرح اسم آنها و واکنش مستقیم به حرف‌هایشان موجب بزرگ‌تر شدنشان می‌شود.

وی افزود: هر انسان با هویت و با فرهنگ و وطن‌دوستی منافع شخصی خود را در ذیل منافع ملی و عزت ملی خود می‌بیند نه اینکه خودش را جدا از ملت و کشورش بداند.

گفتنی است  سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز تاکید کرد که دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم فائزه هاشمی را تحت تعقیب قرار داده و پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده است.

به گزارش فارس، بیش از ۵۰ هزار نفر با ثبت پویشی در سامانه فارس‌من خواستار برخورد قضایی با فائزه هاشمی شده بودند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!